Alpina SF5086 - Reviews

Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

heerlijk 26-11-2014 Product half jaar in bezit

Prima deken voor weinig geld, gebruik hem veel, en een groot voordeel is dat deze in de wasmachine is te wassen.

bibi987123 26-10-2010 Product paar weken in bezit

Ik heb deze electrische deken sinds 1 maand. Nog niet heel veel gebruikt ivm het weer. Wel een aantal maal aan gehad, goed warm, zeker in de hoogste stand. Er zitten standaard een soort linten aan lusjes om de onderdeken op de goede plaats te houden.Beetje otteren hoe je dat het beste kan bevestigen. Het schakelkastje is volgens mij niet erg stevig. De draden voel ik amper, maar ik kan me voorstellen dat een ander er wel last van heeft. Ik vind het wel jammer dat ie geen automatische uitschakelstand heeft, maar goed, daar betaal je dan ook voor. Doordat hij wasbaar is, heb je onder je hoeslaken ook een hard schakelstukje waardoor je de deken aan- en af kan koppelen. Dit voel je wel zitten.

t.rutjes 22-01-2010 Product kwartaal in bezit

deze deken heb ik onlangs gekregen en ik ben er zeer tevreden over!! hij wordt goed warm en met het voelen van de bedrading valt echt wel mee .ben er heel blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben .heb hem op het matras liggen daar over een molton hoes en dan een laken en ik voel de bedrading nauwelijks en ben heus niet dik zo dat je het niet voelt
van mij krijgt hij een dikke 8

rosa29 01-01-2007 Product paar dagen in bezit

5,8
Ik heb de deken een aantal dagen uitgeprobeerd en ik ben niet erg tevreden. De
verwarmingsdraden die door de deken lopen zijn heel goed voelbaar als je wil
slapen. Verder warmt de deken niet echt super: het gaat traag en de temperatuur
van de hoogste stand is nog lauw te noemen.