Domo DO 603 ED - Reviews

Schakelaar afneembaar

4,3

• Slecht

mzungu100 13-12-2013 Product paar dagen in bezit

Vandaag gekocht bij Blokker. Kan de tijd niet instellen. Gebrekkige handleiding. Teruggebracht, geld niet terug gekregen, wel cadeaubonnen. Dit is zeker veel aanrader, ben er een halve dag mee zoet geweest.

HBK1947 23-01-2012 Product paar weken in bezit

4,2
Alle weken geworsteld om een instelling te vinden die werkt. De gebruiksaanwijzing is onduidelijk! Wat de preheat precies doet wordt niet uitgelegd. Deken blijft koud. Alleen op stand 8 werkt vooral het voeteneind.
De deken teruggebracht. Dit is voor mij geen aanrader.

Marysia1 30-12-2013 Product maand in bezit

In het begin duurde het wat lang voordat hij op temperatuur was . Maar nu ik hem elke avond gebruik gaat het steeds sneller en beter. Erg makkelijk zijn de banden waar je hem mee vast zet aan het matras. Ik vind het boekje makkelijk te lezen en te begrijpen. Er zijn 8 warmtestanden plus alleen voor je voeten (echt lekker).De duurzaamheid kan ik nog niet echt beoordelen want ik heb hem nog maar kort. Wat wel lekker is dat hij gewassen kan worden!!!!!!!!.

Marysia1 17-12-2013 Product maand in bezit

5,2
De deken heeft 8 warmtezones maar helaas doet alleen nr 8 het echt. En dan voor namelijk de voeten warmte.(wel lekker) Ik vind de uitleg in het boekje in orde. Er zijn voldoende mogelijkheden maar daar doet het er maar 1 van, jammer. De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen daarvoor heb ik hem te kort. Wat ik wel een pluspunt vind zijn de banden waarmee je hem aan het matras kunt bevestigen.