Tristar EK-3075

Bomann EK 515 CB

3,8

• Slecht

rkuijken 20-06-2014 Product maand in bezit

Waardeloos apparaat. Hoeveelheid water in de koker gedaan voor hardgekookte eieren, na 1 minuut gaat de zoemer al, eieren zijn als snot. Weggegooid geld geweest!

Ledo 01-03-2012 Product jaar of meer in bezit

Kon via een kerstpakket keuze worden besteld, dat heb ik dus gedaan omdat het er degelijk uitzag op de foto.
Maar wat een drama ding.
De eierenprikker zit gevaarlijk op het rekje waar
je de te koken eieren in zet, je haalt voor je het weet je handen er aan open.
Beter een prikker onderin het bijgeleverde bekertje.
Oh ja dat (maat)bekertje, nauwelijks af te lezen.
het koken van eieren lukt net nog wel na veel
uitvlooien en zel streepjes zetten op de maatbeker.
Deksel van metaal, wordt bloedheet, gevaarlijk !
Dan ben je klaar en ga je het ding opbergen, dan dondert het geheel uit elkaar, superonhandig en gevaarlijk ook met zo'n (soms nog) warm ding.
En waar laat je dat snoer .....grrrr.
Inmiddels maar weggegooid, duidelijk een industriele
ontwerpfout, en die stop je dus in een kerstpakket !

berkel 01-09-2009 Product half jaar in bezit

1,5
Dit apparaat was meegekomen in het Kerstpakket van afgelopen jaar. Ik vermeld voor all e duidelijkheid was daar deze inmiddels zijn weg heeft gevonden in de vuilnisbak! Wat een onhandig (weggeefertje) apparaat zeg!! Je mag een paard niet in zijn bek kijken, maar dit was helemaal een holle kies. De van kunststof vervaardigde onderdelen worden erg warm, en gaan buigen en als men niet goed oppast, jezelf nog eens verwonden! Ik heb intussen de Kerstman een brief gestuurd, met de mededeling dat hij deze aan de mensen niet meer moet geven als Kerstkado, daar het apparaat erg onveilig en onghandig is!

chiva 26-08-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze eierkoker al jaren. En ik heb geen klachten erover. Als je kinderen het gebruiken doe het dan goed voor dan heb je geen problemen met warme condens of wat dan ook!!! Mijn jongste is 8 en weet hoe ze ermee moet omgaan,maar met alles wat verwarmd, is voorzichtigheid een pré!

Mila6 29-04-2009 Product paar weken in bezit

3,5
Helaas ben ik totaal niet tevreden over dit apparaat. Ziet er mooi uit maar als het plastic warm wordt en je wilt de eieren laten schrikken onder de koude kraan dan buigt het plastic houder door de warmte en komt het hete condenswater op je met de hete eieren. Ik keur dit produkt dus af. Stel je voor dat je kinderen een verrassingsontbijtje willen maken voor je met gekookte eieren!