Reiner, Rob The Bucket List

meerdere regisseurs Grey's Anatomy Seizoen 1

hoofdrol(len)
Ellen Pompeo & Sandra Oh & Katherine Heigl & Justin Chambers & T.R. Knight & Patrick Dempsey & Chandra Wilson
drama, romantiek, TV

Walt Disney Pictures
Gabriel, Mike Pocahontas

Benigni, Roberto La Vita è Bella

hoofdrol(len)
Roberto Benigni, Nicoletta Braschi, Giorgio Cantarini, Giustino Durano, Sergio Bini Bustric
drama, komedie, oorlog, romantiek
oorspronkelijke titel
Life is beautiful
Benigni, Roberto La Vita è Bella
10,0 (1)

MB74 24-02-2009 Product kwartaal in bezit

Ik sluit me aan bij de andere twee reviewers, een aanrader! De acteerprestatie van beide heren is weer van hoog niveau. Het onderwerp is inderdaad de 'dood' maar de vertelling is heel goed.

Nu 2 keer gezien en de tweede keer was vast niet de laatste keer...

joey schaar 14-11-2008 Product maand in bezit

Dit is echt 1 van de betere films.

Heel erg goed verhaal, ongeloofelijk mooie beelde en ik vond een jas in de film waar ze op een berg staan met sneeuw zo erg mooi dat ik hem opgezocht heb en ook gekocht heb.

Deze film komt zeker bij de collectie en is het aanraden zeer zeker waard. Ik had hem al in de bios gezien maar hij is gewoon te goed, en blijft ook erg aantrekkelijk om nog een keer te kijken.

Kortom: Een dikke 10 hebben ze verdiend!

Lily86 27-10-2008 Product paar weken in bezit

Wauw, wat een mooie film! Nou vind ik Jack Nicholson en Morgan Freeman sowieso succesverzekerd, wat een geweldig duo. Het onderwerp van de film is vrij zwaar, ze liggen beide op de kankerafdeling en zijn opgegeven. Ik vind het echter helemaal niet zo'n zware film. Met veel humor, maar ook emotionele momenten maken ze elkaars- en hun eigen laatste maanden onvergetelijk.