Medion LIFE P85111 WiFi DAB+ Internet Radio

Medion LIFE P66120 DAB+, Bluetooth, Wifi & Alexa Onderbouw Internetradio wit, zwart

Bekijk alle Draagbare radio's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFE P85111 WiFi DAB+ Internet Radio op Kieskeurig.be.

5,5

Karel 30-03-2019

Slecht geluid

Geschreven voor: Medion LIFE P85111 WiFi DAB+ Internet Radio

Qua model een solide radio. Ik kocht het voor in de keuken en wilde tevens graag internetradio en DAB+.
Echter.. het geluid via internet en eigenlijk ook via DAB+ laat zeer veel te wensen over. QMusic bijvoorbeeld komt superschel over. De slechte equalizer doet hier bar weinig aan. Radio 4 klassiek is de enige zender die redelijk door komt.
Een slechte zaak vind ik dat de verbinding vaak wegvalt. Ik heb van alles geprobeerd tot en met zelfs het plaatsen van de router in de woonkamer. Al met veel irritatie en ik heb de Medion dan ook terug gestuurd wat nogal wat moeite kostte.
Ik heb mijn oude Philips radiootje maar weer terug gezet en verdraaid..dat geluid is zelfs nog beter!

Pluspunten

• Stoer model maar...

Minpunten

• Wegvallende verbinding
  • Slecht geluid
  • Niet werkende equalizer

Ron Wolf 15-05-2018

Prima radio met veel opties

Geschreven voor: Medion LIFE P85111 WiFi DAB+ Internet Radio

Vooral de vele opties maken dit apparaat voor mij een goede keuze.
Streaming van nas van flac bestanden hapert soms, via LAN geen probleem. MP3 gaat ook via wifi goed.
Dab+ midden in huis nog goede ontvangst.
Geluid vind ik persoonlijk net voldoende qua kwaliteit. Moet je niet vergelijken met je hifi.
Flip 3 van JBL geeft bijvoorbeeld een voller geluid.
Bediening is na installatie en instellen gemakkelijk.
Ik heb overigens de refurbished versie gekocht voor 95 euro via Medion.

Pluspunten

• Dab+ ontvangst
  • Internet radio
  • Bediening
  • Kan aansluiting

Minpunten

• Geluid net voldoende