Revo SuperConnect zwart

Fabrikant kleur(en)
zwart
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Revo SuperConnect zwart op Kieskeurig.be.

FBM47 06-08-2014
  • Product kwartaal in bezit

Nog even een update na een aantal maanden. Schoonmoeder is blij met radio. Heeft het apparaat wel leren bedienen. Enige probleem is dat ze af en toe de keuzeknoppen te lang ingedrukt houdt en dan verdwijnen de vooringestelde stations.
Geluidskwaliteit is goed voor een dergelijk apparaat.

Wat ik zelf jammer vind is dat er maar 1 (optische) digitale uitgang is. Kwalitatief is dat bij audio apparatuur altijd wat minder dan een coaxiale uitgang. En... er zit wel een stereo uitgang op voor cinch plugen.
Maar goed het is uiteindelijk geen High End audio.

Reinie 12-06-2014

Ik heb hem pas. Gekocht bij Radiowinkel.nl. Prima shop. De importeur geeft geen korting dus geen "koopje" maar wel waar voor je geld. Internetradio (via je netwerk) geeft je toegang tot alle radiozenders die via internet uitzenden en dat zijn er meer dan 10000. Dab+ super geluid maar het aantal stations is afhankelijk van waar je woont omdat Dab nog niet in het hele land is "uitgerold". Bleutooth werkt prima samen met mijn Ipad en directe verbinding met Spotify. Natuurlijk ook nog Fm ontvangst. Een aparte ingang voor een mp3-speler. Dus echt superconnect!!!!
Een radio zoals een radio moet zijn! Voorkeurszenders zijn erg makkelijk in te stellen. Dus zoals een andere review zegt ook iets voor je bejaarde schoonmoeder. Ik ben pas 65..... Maar ik denk dat de jongeren deze radio met zijn vele mogelijkheden ook kunnen waarderen.
Eén puntje de afstandsbediening is wat groot en zwaar.

FBM47 18-04-2014
  • Product maand in bezit

Heb deze radio voor mijn bejaarde schoonmoeder gekocht. Belangrijkste reden voor de aanschaf van dit toestel was het feit dat er veel (8) fysiek bedienbare voorkeuzetoetsen op zitten: met 88 jaar moet de bediening gemakkelijk zijn.
Geluidskwaliteit is goed voor dit formaat radio.

Kortom: ze geniet van allerlei klassieke internet-radiostations, tot vanuit Argentinië.

Henri 57 02-04-2014

9,4
Prima tafelradio klinkt natuurgetrouw van laag tot hoog.
De ontvangst is goed door de super-gevoelige tuner.
Ik mis een USB en jammer is dat de aux en bluetooth niet optisch worden doorgegeven.
De vormgeving daar moet je van houden.
Kortom dit is de beste tafelradio die ik ooit heb gehad.
De prijs is wat aan de hoge kant maar dat is ie dubbel en dwars waard.