Philips AZB600/12 grijs - Reviews

Fabrikant kleur(en)
grijs
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips AZB600/12 grijs op Kieskeurig.be.

Léon Musch 24-04-2017

Plug & Play DAB+, CD, Cassette en FM

Geschreven voor: Philips AZB600/12 grijs

Wilde een DAB+ radio voor mijn vrouw, haar eisen waren Radio met goede ontvangst, (DAB+ is bij haar onbekend), CD speler en Cassette speler. Kan tevens een MP3/Telefoon met 3,5 mm jack worden aangesloten. Het eerste wat ik deed is de DAB+ testen. Ik woon in Etten-Leur NB en de kans zat er in dat het niet werkte. Dit was wel de voorwaarde van de aanschaf. Het werkte dus gelijk na het scannen naar de zender. Geluid zeer goed. Bediening simpel. Mijn vrouw is er heel blij mee dus.

Pluspunten

• Compact en compleet
  • Makkelijke bediening
  • Leuk Design

Minpunten

• Geen USB aansluiting
  • Handleiding onoverzichtelijk

Norelco 05-08-2019

een prima audio systeem van 30 centimeter breed.

Geschreven voor: Philips AZB600/12 grijs

Zoals gezegd, een audio systeem van 30 cm breed, met oude en nieuwe media, stereo en ingang voor randapparatuur.
Wat het geluid betreft, helder en duidelijk, voor het formaat van het geheel. Voor dreunende bassen moet je niet bij dit apparaatje zijn, ondanks de 'bass boost' knop. Deze knop voegt letterlijk niets toe, maar nogmaals 30 cm breed met cd speler, cassette speler,fm en dab+ radio, inclusief twee luidsprekers!
Wonderbaarlijk geluid uit zo'n klein apparaatje...
Oorspronkelijk gepost op philips.nl