Sangean H201 - Reviews

Type tuner
digitaal
Usb-aansluiting

Tadorna 04-06-2013 Product paar weken in bezit

De radio maakt een degelijke indruk, heeft prima ontvangst, afstemmogelijkheden en een redelijke geluidskwaliteit. Werkt goed in onze badkamer. Lijkt tamelijk spatwater- en stofdicht.
Dom: - het lampje (waar dat nou goed voor is?)
- de niet meegeleverde adapter 230V → 3V.
(moest zelf in mijn electronicabak zoeken naar een
geschikt adaptertje en een passend stekkertje.)
- en dan die alarmsirene. Heeft de ontwerper zich laten
inspireren door de badkamerscene in Psycho?
Maar als geheel: goed werkende en fraaie radio.

Remborembo 27-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze radio nu al ruim een jaar in mijn douchecabine hangen, en ben uiterst tevreden. Ontvangst is prima, en geluidskwaliteit is relatief goed vergeleken met andere badkamerradio's. Er wordt een hele nette ophangbeugel meegeleverd, en mijn eerste set batterijen staat nog steeds op 2/3 streepjes (elke dag een kwartiertje aan)
De automatische sleep functie is een beetje onhandig; je moet de aanknop net zo lang indrukken totdat de gewenste speeltijd in het scherm voorbij komt. Laat je iets te laat los, dan moet je de hele cyclus opnieuw doorlopen.
De draadantenne is een beetje jammer, maar in de badkamer een stuk beter dan een telescoopantenne. Misschien hadden ze een klein zuignapje moeten meeleveren

Mario1999 18-05-2010 Product kwartaal in bezit

Lang gezocht achter een degelijke digitale radio die waterdicht is en uiteindelijk bij deze terechtgekomen en nog geen seconde beklaagt.
Mits gebruik van de draad-antenne ontvangt deze radio werkelijk alles; zonder de draad-antenne is er een mindere ontvangst van een beperkt aantal zenders. Geluidsniveau en helderheid zijn eveneens heel goed. De (niet meegeleverde) oplaadbare batterijen gaan langer mee dan aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Handig handvat dat volledig wegdraait achter de radio indien je het niet nodig hebt.