Philips AE8000/10 - Reviews

CD-speler
Type tuner
digitaal
USB-aansluiting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,1

Hasche 19-03-2016

Apparaat start niet op

Uit de doos een fraai degelijk apparaat. Stekker in het stopcontact: niets. Ander stopcontact proberen, niets.

Dan nog maar eens in de volstrekt onleesbare Quick Guide gedoken. Ook geen verdere handvatten.

Terug in de doos, terug naar de webwinkel.

Gevalletje Death On Arrival. Jammer Philips.Eindcontrole is niet heel erg goed

Ouweseun1940 02-02-2016

Klein toestel maar goede prestaties.

Dit toestelletje levert een goed geluid. Bediening vooral met de bijgeleverde afstandbediening ideaal. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing zeer moeilijk te ontcijferen maar de te downloaden gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk.
Nog wat te wensen over? Ja, een antenneaansluiting voor de kabel en naast de aux in een aux uit aansluiting.

Maarten37 10-01-2016

klein formaat, groots geluid.

Mooie kleine radio.
Voelt degelijk aan. Beetje jammer dat op de draaiknoppen bezuinigd is.
Deze voelen een beetje fragiel aan.
Door het geluid was ik aangenaam verrast.
Dat uit zo'n klein radiotje zo'n groots geluid komt. Helemaal top.
Er zijn grotere draadloze speakers die veel minder klinken.
Je kan naar internetradio luisteren, maar ook DAB, en luisteren via de oude FM kan ook.
De oude FM zal op radio's wel in de loop der jaren wel verdwijnen, omdat internetradio de toekomst heeft.
Dit is zeker een radio om aan te bevelen. Ik ben er heel erg tevreden mee.
Topproduct van Philips.

Anoniem 10-01-2016

Radio of nachtlamp?

Vooropgesteld: sec als digitale radio is het een OK apparaat. Het geluid is kraakhelder, en de build quality lijkt redelijk. Het design vind ik persoonlijk niet geweldig, maar dat is uiteraard zeer subjectief. Ik kocht hem voor de functionaliteit en op basis van de vele positieve reviews.

De reden dat hij vandaag terug gaat naar de winkel is dat ik hem heb gekocht als klokwekradio, en dus voor gebruik naast het bed. De hoeveelheid licht die van het display (in gedimde toestand) komt is echter bizar en niet regelbaar. Ik zou er een boek bij kunnen lezen. Dat is dus niet acceptabel. Daarnaast is de bediening niet helemaal 100%: de select-knop draait per gevoelsmatige klikstand regelmatig door twee opties op het display, zodat er een optie wordt overgeslagen. Dat is irritant. En tot slot zijn er dan de spelfouten in de Nederlandse taalversie, zoals bijvoorbeeld "Handm. Afstmmen" en "Systeeminstellngen". Sorry hoor, Koninklijke Philips, maar dit aspect van de afwerking kan zonder veel moeite echt beter.

Met een beetje geluk is een en ander met een softwareupdate te verhelpen... kijk er eens naar. Als jullie de software open source hadden gemaakt had ik jullie er graag mee geholpen (en had de radio niet terug gehoeven).

Heloot 21-12-2015

Uitstekend apparaat met goed geluid

Even het menu doorzien, maar dan wijst alles zich vanzelf. Wat moeite om in te loggen in LAN, maar na een paar pogingen lukte het wel. Goed apparaat voor een redelijke prijs met uitstekend geluid.

Lambie 16-12-2015

Internetradio AE8000

Uitstekend toestel waar ik toch kleine comfort- verbetering aanbevelen zou:
1/zijkant of bovenzijde handvat;
2/ plugin oortelefoon zou betere grip mogen hebben, want soms geen correct contact.