Sony Boombox met Bluetooth en NFC, en opnemen en afspelen via USB - Reviews

digitaal
USB-aansluiting

Herman 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede portable radio/cd/usb/bt/MP3 speler

Een heel handig compleet product. Gekozen om MP3-CD-R af te spelen en ook om MP3 vanaf USB af te spelen. De DAB radio geeft netjes de meegezonden radio info weer en klinkt goed. Zelfs met de antenne ingeklapt. Via BT, kabel en NFC is ook af te spelen. Er is zelfs een mogelijkheid om een CD naar USB in MP3 op te nemen. (Uiteraard alleen van eigen cd...) Van de Mega Bass had ik iets meer verwacht, maar gezien het formaat en de prijs voldoet die ruimschoots. Er is qua mogelijkheden niet veel vergelijkbaars. Met 6x R14 batterij ook voor onderweg makkelijk. Materiaal geeft een beetje dunne indruk, maar voelt wel beter aan dan andere modellen die ik zag. Degene die ik heb is made in Japan. Mijn verwachting is dat we hier best een hele tijd van kunnen genieten.

Pluspunten

• Heel Compleet
  • MP3-CDR / USB / BT / NFC
  • DAB DAB+

Minpunten

• MEGA BASS had voller gemogen

Vedel_76 28-08-2014 Product paar weken in bezit

net in bezit. hoofreden aankoop : portable cd speler met veel aansluitmogelijkheden zoals usb, mp3, bluetooth. De sony biedt ze allemaal. eerste indruk: alles werkt goed en gebruiksvriendelijk, bluetooth, mo3 vanaf usb afspelen.
gelduiskwaliteit is mooi zuiver en met bassboost aan is de bas prima. iets meer toonregelingsopties was fijn geweest.
voor deze prijs tot nu toe perfect!

Mavadeja 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtgeluid

Het lijkt een gewone radio/CD-speler, maar hij klinkt ls een volledige geluidsinstallatie. De radio-ontvangst met DAB+ is echt spatzuiver. Iets te veel knopjes wellicht. maar verder helemaal goed.