Philips AZ787/12

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Chris 26-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top product

Ik heb deze radio CD-speler enkele jaren geleden aangeschaft en ik vind het een topproduct! Elke keer verbaas ik mij weer om het waanzinnig goed geluid.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• volumeknop

hans 20-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

slecht

heb deze een jaar nu al de cd laser stuk blijft hangen zenders zijn slecht te ontvangen raad deze radio niet aan

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• laser snel stuk
  • weinig bereik zenders

Officiele reactie van Philips Nederland 22-08-2016

Beste hans,

Hartelijk dank voor uw review op deze website. Wij helpen u graag het optimale uit uw CD-soundmachine te halen. Volgt u de volgende tips op:

1) Controleer of de disc schoon is. U kunt een zachte doek gebruiken om voorzichtig stof van het oppervlak te vegen. Veeg vanuit het midden. Veeg niet met ronddraaiende bewegingen. Als u CD-reinigingsvloeistof gebruikt, volg dan altijd de instructies voor het gebruik van de reinigingsvloeistof.
2) Draai geen discs die krassen hebben.
3) Als de lens van de CD-speler toegankelijk is, kunt u de lens schoonmaken met een CD-lensreiniger. Volg altijd de instructies voor het gebruik van de reiniger.
4) Gebruik een lagere compressie-instelling om tracks op een CD te branden. Een compressie van meer dan 320 kbps kan problemen veroorzaken.
5) Als het probleem zich blijft voordoen, probeert u enkele andere CD's. Als het haperende geluid zich ook voordoet bij andere CD's, moet het apparaat mogelijk worden nagekeken. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp.

Om uw radio signaal te verbeteren doet u het volgende:

1) Voor FM-zenders: maak de antenne langer of korter of draai de antenne naar een stand met een sterker signaal. Maak de antenne korter als het signaal te sterk is.
2) Voor MW- en AM-zenders: draai de speler naar een stand met een sterk signaal.

Biedt bovenstaande geen soelaas, neem dan contact op met onze kundige klanteservice. Surft u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. U kunt contact leggen per e-mail, telefoon, chat of zelfs Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare.

Eddie50 23-09-2015

Dit product is uitstekend mee te nemen op dagjes uit.

Deze soundmachine voldoet aan al mijn eisen en is daarbij ook prima
om mee te nemen op onze dagjes uit .Ook is de aansluiting voor USB
een uitkomst.

Hein75 15-05-2015

goed tegebruiken voor mensen met een beperking

mijn zusje heeft een beperking en kan met dit product goed overweg
omdat het makkelijk te bedienden is voor haar.
ieder ander product is moeilijk voor haar.
we zijn er zeer tevreden mee.

Audiofreak 25-03-2015

de perfecte soundmachine

Ik had in de jaren tachtig de PHILIPS SOUNDMACHINE D 8534. Die met afneembare boxen. Nog voordat de cd bestond, dus alleen radio met cassettedeck. Opvallend mooi geluid had dat ding al. Wat is er ongelooflijk veel veranderd sindsdien. Deze AZ787 is voor mij de ultieme soundmachine van vandaag. Afspelen via usb is probleemloos. Het geluid is prachtig (4 speakers!) en ook nog instelbaar via een equilizer en 2 standen Bass Boost. Ik heb er maar een tweede bijgenomen. Hoef ik niet zonder mijn geliefde sound te zitten..