Canon PowerShot G9 X Mark II bruin, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot G9 X Mark II bruin, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anneleen 04-01-2021

Mooie compacte camera

Compact - makkelijk mee te nemen.
Gebruiksvriendelijk. Handig werken met touchscreen. Overzichtelijk menu. Ik heb hem pas en moet alle mogelijkheden nog uitproberen. Op automatische stand zijn de foto's al erg goed.

Pluspunten

• makkelijk connecteren met gsm
  • compact
  • maakt mooie foto's

rogéz digital studio 04-02-2019

meest compacte camera met fullframe sensor

Gezocht: meest compacte reiscamera met de hoogst mogelijke kwaliteit van beelden.
Na het lezen van tientallen reviews kwam ik bij dit model van Canon terecht. De Lumix kwam zeer dicht in de buurt maar kon niet op tegen de compactheid van de G9Xm3. Het is tevens een lichtgewicht, bezit een touchscreen, WiFi, NFC shoot in RAW en belangrijkst van allemaal voor mij: hij past in mijn broekzak! Ideaal dus om snel kwalitatieve beelden te maken tijdens en reis in een tropisch land waar je geen zakken of etuis wil meesleuren.

Pluspunten

• RAW support
  • lichtgewicht
  • past in broekzak
  • 1:1 CMOS sensor

Minpunten

• geen instelbare knoppen
  • 28-84mm (klein bereik)