Panasonic DMC-TZ80 zwart, zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-TZ80 zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Luc 02-08-2019

handig toestel

Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ80 zwart

vele mogelijkheden. prijs kwaliteit best goed.grote zoom.redelijk veel pixels voor dit toestelletje.

Pluspunten

• klein handig

Bjorn 11-08-2018

Compact toestel met geweldige zoom

Voor diegene niet met een groot digitaal reflextoestel willen rondlopen maar toch leuke foto's willen maken met een groot zoom bereik, is dit het ideale toestel.
Het ondersteund 4K foto's je kan van op afstand het toestel bedienen via je smartphone of tablet.
Met 30x zoom maak je de mooiste foto's van op afstand. Eveneens is het maken van foto's in het donker enorm goed. Zowel automatisch als manueel (tweaken met diafragmma en sluitertijd) krijg je heel mooie resultaten voor zo een klein toestel.
Voor mij het enige nadeel is dat de batterijen via het toestel opgeladen dienen te worden en dat deze krachtpatser toch wel wat batterij verbruikt. Een extra batterij is dus wel een aanrader.
Bij het maken van foto's met een flits opletten dat je hand niet voor de flits zit.
Ik had eveneens zijn voorganger TZ60 die mij ertoe heeft aangezet om de TZ80 te kopen.

Pluspunten

• compact
  • groot zoom bereik
  • heeft niet veel licht nodig voor mooie foto's

Minpunten

• Opladen via het toestel
  • Extra batterij is een aanrader
  • Positie flits

Meekers 14-07-2018

Zeer goede compact camera

Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ80 zwart

Ik neem normaal mijn dslr camera mee op vakantie maar ben het gesleur met zulks groot geweld een beetje beu, daarom heb ik deze camera aangekocht... Nog geen moment spijt van gehad, op de auto stand kan hij alles aan en je moet al echt moeite doen om een foto te laten mislukken. Maar als het moet kun je snel leren gebruik maken van de andere mogelijkheden, die zijn nl. Immens voor zo een kleine en lichte camera. De mogelijkheid om de camera op afstand te bedienen via de app werkt ook fantastisch, zet je camera op driepoot verbind hem en je kan bv perfecte nachtopnamen of zelfportret scoren. Kortom voor mij de ideale reiscamera!!!

Pluspunten

• Licht
  • Zeer goede prijs kwaliteit
  • Panasonic app
  • Handige bediening op afstand
  • Goede auto stand maar vele andere mogelijkheden