Panasonic DMC-TZ100EG zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-TZ100EG zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 29-09-2019

Handige, compacte fotocamera met helder beeld!

Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ100EG zwart

De Lumix DMC-TZ100 is compact en superhandig! Gemakkelijk om mee te nemen, heel vlot in gebruik!

Scherp, helder beeld voor zo’n compacte camera! Prachtige foto’s kunnen maken met schitterende, heldere kleuren!

Top!

Pluspunten

• Compact
  • Helder beeld

Vincent 13-08-2017

Ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ100EG zwart

Lang heb ik gezocht naar een goede compactcamera die duidelijk beter is dan de (betere) camera's die tegenwoordig op smartphones zitten. Deze TZ100 heeft een goede beeldensensor van 1 inch en daarnaast ook nog een redelijk goede optische zoom, waarmee het een breed gebruikbare camera is. Bovendien zitten er tal van mogelijkheden op de camera die je kunnen helpen om uitstekende foto's te maken. Ik heb de camera nu een maand of 3 en ik denk dat ik slechts 20% van deze mogelijkheden met regelmaat benut. Ik kan er dus nog wel even meer doorexperimenteren en me laten verassen door deze veelzijdige TZ 100.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Grote beeldsensor