Sony DSC-HX90 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 87 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-HX90 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dafne 28-11-2015
Geschreven voor: Sony DSC-HX90 zwart

Ik heb deze camera gekocht voor mijn vakantie. 30x zoom was een vereiste voor de safari. Camera is dankzij de viewfinder een toppertje in gebruiksgemak. Bij sterk zonlicht is de viewfinder een must. Camera is ondanks klein formaat goed in de hand (stabiel) te houden om 30x in te zoomen. De voorgeprogammeerde scenes zijn ook zeer handig te gebruiken (bijv. zonsondergang).Een super camera voor rondreizen.

Johan Aerts 19-11-2015
Geschreven voor: Sony DSC-HX90 zwart

Dit kleine compacte Sony toestel DSCHX90 is zeer reisvriendelijk, gemakkelijk mee te nemen omwille van lichtgewicht.
Het is bovendien heel gebruiksvriendelijk. Ik krijg een scherpe beeldkwaliteit en een sterke zoomfunctie. De verkoper van Sony zoomde nauwkeurig in op wat ikzelf wou fotograferen zodat ik tot een persoonlijke keuze kon komen. Hij gaf me zeer veel bruikbare uitleg zowel in keuze als gebruik.

SIVIAK JEAN 16-11-2015
Geschreven voor: Sony DSC-HX90 zwart

ik heb de SONY HX90V aangekocht omwille dat na ruim testen van toestellen in de zelfde aard, dit toestel op alle gebied uitblonk. ik fotogrfeer al jaren met een Nikon D70. de resutaten met de sony zijn naar mijn gevoel zeker even goed. daarnaast is het toestelletje zeer handig en heeft alle mogelijkheden die ik verlangde. is klein en overal mee te nemen zeer goede lens die zeer veel toelaat, opnamen met weinig licht, tegenlicht fotografie enz. zeer krachtige zoom. in vergelijking met mijn nikon zeer goed en handig. ik heb het toestelletje zeer grondig getest en het beantwoord aan al mijn eisen.