Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

valeriecoucke 05-02-2016

De foto's zijn heel scherp van kwaliteit. De kleinste details zijn goed zichtbaar. Zelf bij verder inzoomen, blijft de kwaliteit zeer hoog.
Het is een zeer degelijke camera. Echt een aanrader.

C*****V 10-01-2016

Net voor nieuwjaar aangekocht en reeds vele foto's gemaakt steeds van zeer goede kwaliteit.Dit toestel is zeer gebruiksvriendelijk en zuinig in accu verbruik.

celine 04-01-2016

De Sony DSCWX 500 neemt heel mooie en duidelijke foto's. Hij heeft vooral een heel sterke zoom. Ook heeft deze camera veel mogelijkheden. Als beginner is dit wel allemaal eventjes zoeken... Wat ik vooral heel handig vind aan deze camera is zijn 180° roteerbaar scherm waardoor je eenvoudig een selfie kan nemen. Ik ben heel tevreden!

Patrick 04-01-2016

Goede foto kwaliteit voor toestel van dit formaat,duidelijke bijhorende informatie.Ook foto's binnen genomen zijn mooi.

Wijns Martine 26-12-2015

Handig apparaat voor daguitstappen en citytrps. Neemt weinig plaats in en maakt mooie foto's. Zeer gemakkelijk in gebruik en zeer snel klaar om te gebruiken als je snel een verzorgde foto wilt nemen. Klei maar handig :-)

Wijns Martine 26-12-2015

Wij vinden dit een heel goed en makkelijk toestel. We zouden bij verlies of defect zeker terug kopen.

Stefan 06-11-2015

Een fijne camera die goede foto's maakt. De I+ functie zorgt er voor dat er weinig fout kan gaan met de foto's. Er zijn een paar kleine nadelen wat mij betreft. Zo zijn de bedieningsknoppen wat klein (maar wat weer als voordeel heeft dat de camera heel compact en praktisch maakt) en de camera krijgt een timer van 3 seconden als het beeldscherm volledig naar je toe draait voor een selfie, groepsfoto o.i.d, wat de spontaniteit van de foto vaak niet ten goede komt. Als laatste kleine nadeel is dat de extra batterij die ik heb gekocht in het toestel zelf opgeladen moet worden met de standaard geleverde spullen. Batterij kan dus niet opgeladen worden terwijl jij buiten verder gaat met foto's maken.
Ondanks deze kleine puntjes van kritiek een fijne camera.