Canon PowerShot SX610 HS rood - Reviews

Filmen in full-hd

8,9

miriam van der pol 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Canong Powershot sx610hs wit

compacte camera met vele functies en mooie foto kwaliteit (20,2 megapixels en 18,2 digitaal zoom)voor een schappelijke prijs.
Accu werkt met een lithion batterij en deze wordt opgeladen via een 'battery charger'; dit vindt ik een groot pluspunt, er zijn ook batterijen die worden opgeladen door de gehele camera aan het stroom te leggen waardoor deze dan niet meer te gebruiken is. Maar als je dus een extra batterij aanschaft (wat wel aan te bevelen is) dan kun je de camera gewoon blijven gebruiken.

Alan 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Ideale camera voor je broekzak

Deze Canon PowerShot SX610 HS gekocht vlak voor onze vakantie. We waren op zoek naar een compacte camera die handig was om snel mee te nemen.

Het is een hele fijne en simpele camera. De kwaliteit van de foto's zijn goed. Ideaal ook voor een dagje uit en je geen zin hebt om een grote camera mee te slepen. :-)

Jeannette49 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Heel fijn cameraatje. Vooral foto's overhevelen via wifi en canon app.vind ik handig. Mooie foto's van dichtbij waar ik hem eigenlijk voor gekocht heb. In het donker kun je van een camera van onder de 150 geen wonderen verwachten. Wat klein van formaat, uitkijken hem niet te laten vallen, ik doe altijd bandje om m'n pols uit voorzorg.

Kanonnier 12-08-2015 Product paar weken in bezit

9,6
500 foto's gemaakt op verschillende tijdstippen op de dag en alle mogelijkheden gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de 18x 4x (=72x)zoom en de levendige kleuren bij zonsondergang. Ook macro bevalt mij zeer. Het enige waar ik nog moeite mee heb is de grootte van de camera, of dat ie zo klein is, om hem goed vast te houden. Maar dat is kwestie van wennen.

Cornelia Maria 22-07-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Ik ben heel blij met deze camera! Vooral de vele pixels komen mij goed uit, omdat ik graag een detail uitvergroot. Ook vind ik de witte kleur erg mooi. Ik kocht hem tijdens de zomeractie en kreeg binnen vier weken 25 euro terug. Aanbevolen!

ericas 17-07-2015 Product paar weken in bezit

De macro foto's zijn geweldig wat ik niet verwacht had.Prachtige scherpe foto's. Blij met 20,2 mp.Leuk en handig om mee te nemen.
Ik heb nog een canon waar ik zeer tevreden over ben met een grotere zoom bereik, maakt niet zulke mooie macro foto als dePowerShot SX610 HS . Deze is handig om er bij te hebben vooral voor de dierentuin doordat je met deze lens tussen de tralies kan fotograferen. Zeer goed toestel voor de prijs. Mij kleindochter heeft er ook 1 is ook zeer tevreden. In New York bij avond super foto's gemaakt.Wifi ook goed zo gebeurd met installeren . Kortom een echte aanrader.

Wimvenrooij 10-07-2015 Product paar weken in bezit

Camera nu enkele weken in bezit. Ligt erg prettig in de hand en maakt hele mooie foto's. Vond het wat lastiger om WiFi in te stellen zodat ik de foto's over kon zetten naar de computer, via de handleiding is het wel gelukt. Zoom is ook prima, wat mij betreft een aanrader voor een prima prijs. Ook nog eens €25,- retour via canon.

bert2004 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb drie camera's mogen testen dat is de Nikon S7000 en de Canon SX610 HS en de Sony DSC-WX 350.
De Nikon ziet er het mooist uit en voelt behoorlijk degelijk aan. De foto's zijn subliem te noemen. Bij filmen en tevens het punt waarom hij is weggaan is dat hij zich niet scherp kon stellen op rood gekleurde bloemen, iets wat de Sony en Canon wel konden.
Daarbij gaat de draaiknop bovenop heel erg stroef, eigenlijk niet normaal en daarbij ide accu capaciteit genomen die niet erg toereikend is, is het de Nikon niet geworden.
De Canon was het grootst van allemaal en zag er ook degelijk uit. Foto's waren goed te noemen. Min punt was het achterblijven van scherpstellen bij in en uit zoomen terwijl je filmt.
Zoals ik wel bijna kon vermoeden en waarom probeer ik steeds iets anders is het de Sony geworden.
Ondanks de behuizing me het minst aansprak qua degelijkheid ging ik toch voor de foto en filmprestaties en daar scoorde de Sony het beste. Foto's en het filmen is om de kwellen zo goed.
Daarbij de volautomatische in wat voor foto je ook neem, hij past zichzelf goed aan, zelfs de macrostand is daarbij inbegrepen. Daarbij is de accu capaciteit enorm.
Op de behuizing verliest hij, maar qua bediening met een scrolwieltje en de foto en film prestaties is de Sony voor mij de winnaar.