Sony Cyber-shot WX DSC-WX220 Pocket Videocamera roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot WX DSC-WX220 Pocket Videocamera roze op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Roger_2016 06-02-2016

De klepjes voor de usb aansluiting en de accu/sd card zijn van slechte kwaliteit. Het klepje van de usb aansluiting blijft, na enkele oplaadbeurten, openstaan zodat je er steeds blijft aan haperen. Dit euvel bestond ook op mijn eerste WX220!

KimDC 19-02-2015

Het is een prachtig toestel van uitstekende kwaliteit. Heel handig om mee te nemen op reis door het compacte formaat. Voor de functies is het wel noodzakelijk het instructieboekje erbij te nemen. Alles staat hier wel goed in uitgelegd.

Anoesjex 28-08-2014

Handig klein fototoestel. Heel goede beeldkwaliteit en makkelijk in gebruik.
Batterij gaat lang mee.

Thomas uit Gent 27-08-2014

Zeer goede kwaliteit van de foto's, daarom koos ik opnieuw een Sony Cybershot (nadat sommige knoppen op mijn vorige toestel niet meer werkten). Prima stabilisatie wanneer het donker is en bovendien ook duidelijke foto's (ik neem nooit foto's met flash) Heel wat mogelijkheden, waarvan ik er nog heel wat moet ontdekken :-) Maar de tien foto's op rij is zeer handig voor bewegende dingen. Ik zag ook al dat er heel wat speciale filters opzitten, maar dat gebruik ik zelf nooit, gewoon omdat ik dat niet leuk vind. Qua gebruiksgemak vond ik de vorige versie iets eenvoudiger: terwijl je nu naar het menu moet gaan en daar draaien en klikken, kon je bij de vorige versie gewoon van normale stand naar panoramisch en naar 'film' gaan door een schuifbalkje. Anderzijds is het net wel dat balkje dat op mijn vorige toestel aan het flippen sloeg, waardoor het eigenlijk niet goed meer werkte. Voordeel van de huidige camera is dan wel weer dat er meer verschillende opties zijn (niet alleen 'gewoon' en 'panoramisch'. Voor filmpjes is er nu een aparte knop, wat vreemd aandeed in het begin omdat ik het anders gewoon was, maar later wel handig bleek te zijn. Qua vormgeving is het toestel niet zo bijzonder, maar dat is voor mij geen bepalende factor in de aankoop. Degelijkheid zal nog moeten blijken, met mijn vorige toestel deed ik nog geen twee jaar, weliswaar vrij intensief gebruik, maar een fototoestel zou toch een paar jaar langer mogen meegaan (met mijn aller-allereerste cybershot deed ik meer dan vijf jaar...).

Thuy 20-08-2014

Ik ben aangenaam verrast, het toestel is heel gemakkelijk om te gebruiken. De mogelijkheden dat dit toestel me biedt is ongelooflijk. Ik het het op reis zeker en vastoveral mee naar toe genomen. Het past overal in en de foto's worden in 1 seconde genomen. Als ik terug een fototoestel zou kopen, zou ik zeker terug kiezen
voor Sony. De prijs-kwaliteit is niet in verhouding. De prijs is veel te laag voor de kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Behaeghel Frank 05-08-2014

ik heb nog niet alles uitgetest,maar ben verbaasd over het gebruiksgemak en de kwaliteit van dit toestel.

Sandrino Benoit 18-06-2014

Super toestel. Heel handig en compact. Past perfect in je handtas of zelfs broekzak. Zeer scherpe foto's en films. Batterij gaat heel lang mee. Zeer gebruiksvriendelijk. Uitgebreid gamma aan mogelijkheden. Perfecte prijs kwaliteit.