Sony Cyber-shot DSC-WX350 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-WX350 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sandrina18 11-02-2015

Heel compact toestel met veel mogelijkheden. Gaat van volautomatisch naar zelf alle instellingen inbrengen. Dus zowel voor de ervaren fotomaker als voor de hobbyfotografen .
Snelle reactiesnelheid en mooie foto's . Heel gemakkelijk mee te nemen zonder plaats in te nemen.

Tina'tje 15-01-2015

Het grote voordeel van dit fototoestel is dat het mooie foto's maakt in moeilijke lichtomstandigheden. Daar schieten andere toestellen wel eens tekort. Het bevat ook een paar leuke extra's zoals 1 kleur selecteren uit de foto (bv alleen de rode accenten zichtbaar, rest is in grijswaarden)

Kevin Van der Meiren 12-12-2014

de Sony CyberShot DSC-WX350 heb ik gekocht op aanraden van een vriend en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad heel gebruiksvriendelijk, het toestel laat jezelf ontdekken welke mogelijkheden het allemaal heeft. de foto's zijn prachtig en de kleuren komen heel mooi uit ik en mijn vriendin zijn onlangs naar Andalusië geweest en hebben dankzij dit toestel prachtige foto's kunnen nemen als herinnering.

Sony gebruiker 92 08-12-2014

Superhandig toestel om met te werken. Neemt snel foto's en past ze meteen aan aan de omgeving. Ook de Nfc functie om foto's door te sturen naar mijn Sony Xperia is heel makkelijk in gebruik. Geen kabel nodig om de foto's op computer te zetten, dat gebeurt met wifi. Super tevreden.

smurfin1 26-08-2014

zeer kwalitatief toestel en dit voor zijn compacte uitvoering.Ook een zeer hoge kwaliteit op gebied van filmen. Kortom het perfecte toestel.

Evi772 19-08-2014

De Sony Cybershot is super gemakkelijk in gebruik en maakt zuivere foto's. Ik zou geen ander toestel meer willen.

Ines Goddeeris 13-08-2014

Ik ben heel tevreden over mijn Sony-camera. De camera trekt kwaliteitsvolle foto's, heeft een goede zoom, leuke en handige effecten en is compact om overal mee te nemen.

Elke5021 04-08-2014

zeer mooi en degelijk toestel. Zeer mooie kwaliteit van foto's. Leuke extra's op het toestel. Ik ben heel tevreden dat ik het heb gekocht!

Cédric H 25-07-2014

Het toestel is licht en klein. Je kan het in je broekzak steken. Het heeft een mooi design.

Het is handig in gebruik. Er zijn niet te veel opties en mogelijkheden, maar zeker voldoende om erg kwalitatieve foto's te maken.

Als je bijvoorbeeld de scene selection hanteert, bereik je in bepaalde situaties een betere kwaliteit.

Het toestel staat vrij goed geprijsd ten opzichte van de kwaliteit.

Jef VT 15-07-2014

Sinds enkele weken in het bezit van de Sony CyberShot DSC-WX350 en tot nu toe aangenaam verrast door het gebruiksgemak en de degelijke bouw van het toestel. Enkel de USB kabel die stroef in de poort gaat, hindert soms.

De witte uitgave oogt zeer mooi, heeft een vrij strakke vormgeving, maar is gemiddeld iets dikker dan een standaard slim camera. Het zoembereik daarentegen is groter dan bij de meeste camera's, waardoor je het onderwerp vanop verre afstand naar je toe kan trekken.

Zoals we van Sony gewend zijn, is de Cybershot DSC-WX350 handig in gebruik en vinden we alle knoppen terug waar we deze zouden verwachten. Leuk is de WiFi toevoeging, waarmee je je foto's draadloos naar een pc en/of tablet kan versturen.

Ben je op zoek naar een compact, gebruiksvriendelijk toestel met een groot zoombereik aan een aantrekkelijke prijs, dan kan ik je deze Sony compact camera zeker aanraden.

Janneman1483 10-06-2014

Leuk en degelijk toestel met tal van mogelijkheden. Compact toestel met krachtige zoom functie met bijzonder goed gestabiliseerd beeld. Foto's zijn ok betreffende kwaliteit voor een compact toestel.

Het enige wat soms een beetje vervelend is, is de navigatie in de menu's om instellingen te maken in de verschillende shooting modes. Het is natuurlijk maar een kwestie van het gewoon worden maar bij andere merken is dit toch intuïtiever.

Al bij al ben ik tevreden over de aankoop, het toestel is een aanrader.