Sony Cyber-shot WX DSC-WX350 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 261 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot WX DSC-WX350 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kobe2 01-04-2015

Goed toestel, veel mogelijkheden zoals panorama, selfie, groupie, kluerencombinaties en scherpe lens. Lijkt wel broos: aansluiting adaptor.

edes 13-03-2015

Ik vind het mooi toestel en goed te bedienen, maar er valt nog veel aan te ontdekken. In de programmeer stand is het wel zoeken voor de instellingen te kunnen aanpassen.

N12345 07-03-2015

Goede kwaliteit van foto's. Zeer geschikt om actiefoto's haarscherp te trekken. Compact en gebruiksvriendelijk.

J. Doornaert 04-03-2015

Een leuke compacte camera die zorg voor kwalitatiefvolle foto's. Camera is ook snel! Net terug van een weekje skireis en prachtige sneeuwbeelden kunnen maken.

Dieren 02-03-2015

De kwaliteit van de foto's is super, je kan onmiddellijk met een druk op een knop bewegende beelden filmen, overschakelen flitsen naar niet flitsen heel eenvoudig, zonder een gebruikersaanwijzing kon men vele mogelijkheden vinden, wij hebben het toestel nog maar een maand, maar hebben er al veel plezier.

Gerdy 28-02-2015

Goede kwaliteit foto's, super goede zoom,
menu's niet zo overzichtelijk,
onderaan toestel, onhandige plaats van de inwendige metrische draad om staander te plaatsen, klein plaatje die je kan laten zitten om op steuntje op te klikken, moet verwijderd worden om aan geheugenkaartje te kunnen

edes 27-02-2015

Een prachtig toestel dat je ook kunt bedienen via je smartphone. De instellingen van het toestel zijn moeilijk te bedienen, maar de foto's zijn wel van goede kwalitiet.

Tinne123 25-02-2015

Leuke toepassingen zoals panorama en selfie-functie (herkenning van aantal personen). Heldere foto's en mogelijkheid tot perfectionneren ervan (kleuraanpassing, gavere kleuren..). Gebruiksgemak: het is toch wel even zoeken naar alle functies, ik heb hiervoor de handleiding moeten raadplegen.

wendy_braken 24-02-2015

Mooie scherpe foto's, maar toch nog een beetje zoeken in het begin hoe het juist werkt.Fijn dat het toestel niet te groot is, wat zorgt dat je het makkelijk mee kan nemen.

Kris V 22-02-2015

Zeer compact toestel (achterzak van jeans), ideaal voor familiefoto's, design OK, uitgebreide mogelijkheden. Voor mij als niet onderlegd fotograaf is de autofunctie zeer goed, multishot wat maakt dat ik nu toch tot goede foto's kom. Reden van mijn keuze voor dit toestel was de 20X optische zoom bij een echt wel compact apparaat. Minpunt: standaard geen opberghoesje bijgeleverd.

Veerle J. 21-02-2015

Compact toestel dat vlot overal mee naartoe genomen kan worden, dit is voor mij zeker een pluspunt. De kwaliteit van de foto's is uitstekend.

Veko 10-02-2015

Het is een klein toestel, gemakkelijk mee te nemen en redelijk gebruiksvriendelijk, alleen wat tijd nodig om te leren gebruiken

Stephan M. 10-02-2015

Na jaren met een Sony, was de keuze voor weer een Sony snel gemaakt (de vorige was onzacht in aanraking gekomen met de grond). Voorlopig zijn we erg tevreden en gaan we de mogelijkheden verkennen op vakantie. Alvast is duidelijk dat het gebruiksgemak is toegenomen en dat de kwaliteit van de foto's sterk verbeterd is.

Arya1 10-02-2015

Ik heb het toestel nog niet zo lang, dus de kwaliteit van de foto's enz. kan ik nog maar beperkt beoordelen. Ik heb het toestel vooral gekocht omdat het heel compact is en toch veel mogelijkheden heeft en vooral een goede zoom. Alles in een piepklein toestel dat in je broekzak past.

Mathieu Ser. 09-02-2015

Deze camera is een fijne aanvulling van mijn sony-toestellen... Naast een tv, autoradio, wekkerradio en een smartphone. Eerst wou ik een digitaal reflex-camera kopen. Maar 'k heb mij toch laten verleiden deze compacte camera te kopen omwille van zijn zeer compacte, doch handige vormgeving. Zeer gemakkelijk in gebruik, hoewel ik er nog niet alle mogelijkheden heb van gebruikt. Ideaal als je geen expert bent, doch wel veel mogelijkheden. Ook zeer degelijk toestel.
En het voornaamste pluspunt is de lange levensduur van de batterij. Dit alles samen met de compatibiliteit zoals: usb, wifi, nfc...
Prijs/kwaliteit, supertoestel!

Crevits Luc 09-02-2015

prachtig toestel, maakt zeer mooie foto's, en wat een inzoming, maar ik moet nog zeer veel expertmieren, vooraleer ik er helemaal mee kan werken.

siske212 09-02-2015

No-nonsense camera met fantastische foto-kwaliteit voor weinig geld. Via de groene of gele stand kan je snel foto's nemen in topkwaliteit zonder zelf te moeten prutsen. Uiteraard kan je ook zelf je 'scene' kiezen, of alles manueel instellen. De panoramafunctie is heel handig. En video is super-hd kwaliteit is ook meegenomen. De 20x optische zoom maakt het de ideale reiscamera. Vormgeving strak in het mat zwart.
Enige nadeel: geen externe oplaadmogelijkheid batterij.

lemsh 25-01-2015

Levert foto's af van hoge kwaliteit. Zeer grote zoemcapaciteit voor zo'n compact toestel. Ook breedhoek is een meevaller. Er kan een stuk meer op de foto dan bij mijn vorige toestel (Sony DSC W80).Eenvoudige bediening en toch veel mogelijkheden. Behuizing lijkt me een beetje minder degelijk dan bij mijn DSC W80

Tawa 22-01-2015

Voor mij voldoet dit toestel DSC-WX350 zeker aan zijn voldoening , zeker gebruiksvriendelijk en handig

jan baron 19-01-2015

zeer compacte en lichte camera in combinatie met een sterke zoom.
vooral leuk mee te nemen op vakantie, gewoon in je jaszak!

fanny123 18-01-2015

Voor onze reis naar New York een camera nodig om snel te kunnen afdrukken voor spontane foto's.in deze stad gaat alles zo snel en Is er zoveel te zien dat er geen tijd Is om door allerlei opties naar de juiste instellingen te zoeken.dat Is met deze camera dus perfect gelukt.warme kleuren,vind voor elke situatie de perfecte instellingen automatisch,mooie nacht foto's kunnen nemen met de felle schermen op Times Square op de achtergrond zonder meermaals te moeten herfotograferen.heb de foto's nadien zelfs niet moeten bewerken, kon ze zo online posten.
Voor mij zonder ervaring in fotografie een zeer goede camera voor de prijs. Een aanrader.

Leen789 16-01-2015

Eenvoudige camera in gebruik. Had wel verwacht dat de foto's beter gingen zijn wanneer er minder licht is. Enkel met flash lukt het, maar dan zijn de foto's minder natuurlijk. De foto's zijn ook niet altijd even scherp.

thcaroline 16-01-2015

We hebben deze camera nog niet zo lang maar hebben toch al mooie foto's kunnen nemen. En dan spreek ik echt van duidelijke foto's waar je alle details mooi op ziet. De instellingen zullen hier en daar nog moeten worden aangepast maar daarvoor zou ik er het boekje eens moeten bijnemen want hij kan precies zodanig veel dat ik er zo niet uitgeraak.

Dus voor zo ver ik hem al heb kunnen testen ben ik heel tevreden over deze camera.

Ik had ook zelf de verschillende reviews gelezen voor ik hem kocht en had wat schrik omdat er iemand zei dat het wieltje bovenaan heel fragiel was maar daar heb ik nog niks van ondervonden.

Wat ik wel ondervind is dat je hem voorzichtig uit zijn hoesje moet nemen en best direct het klepje onderraan checkt want het klepje durft wel eens open te staan ook al weet ik zeker dat het op lock stond toen ik hem in zijn hoesje stak.

Ik zou hem sowieso aanraden voor iedereen die mooie beelden wil vastleggen en toch met een niet al te groot toestel wil zitten.

Luz Maria 16-01-2015

heel tevreden, moet wel nog eventjes alle mogelijkheden verkennen.Makkelijk te bedienen, klare beelden mooie foto's.

Noël Vander Beken 15-01-2015

De kwaliteit van de foto's is super goed
Heel veel mogelijkheden voor verschillende foto's te maken, met het grootste gemak te gebruiken, alles wijst zichzelf,mooie uitrusting en degelijk apparaat.Blij met mijn aankoop.