Sony Cyber-shot HX DSC-HX60V zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 111 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot HX DSC-HX60V zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Jan Devos 09-02-2015

handige camera, gemakkelijk in gebruik met mooie resultaten. De automatische instellingen geven goei resultaten en zelfs bij donkere scenes past de camera zich perfect aan en geeft voldoende licht op de opnames.

regenboog20000 04-07-2015

is er ergens op het internet een uitgebreide handleiding te vinden voor die camera ?

Frank 05-10-2017

Voor een (veel) betere handleiding (het was wel even zoeken, jammer): http://download.sony-europe.com/pub/manuals/consumer/DSCHX60V_Help_EN.pdf

8754 19-01-2015

Zeer goede camera die gemakkelijk in de hand ligt
Ik heb al diverse foto's gemaakt en deze zijn van prima
kwaliteit zowel bij veel en weinig belichting
Iedereen kan hier foto's meemaken zelfs mijn kleinkind van9 jaar is het gelukt
men kan ook zeer goede opnames maken met de telelens en de panorama opnames zijn prachtig
De camera is niet groot en dus gemakkelijk overal mee naar toe te nemen
Ik ben er zeer tevreden over en is een aanrader vooriedereen

Petrus Patrick 16-01-2015

Ik had al verschillende Sony Cyber-shots aangekocht.
En was nu op zoek naar een toestel die zowel compact was en beschikte over een degelijke lens en een professioneel toestel benaderd.
Na wat zoek werk beslist om de Sony Cyber-shot DSC-HX60V aan te schaffen.
Ik heb dit toestel al een paar weken in mijn bezit.
En al heel wat testen mee gedaan.
De handige help functie en de vele instel mogelijkheden zijn een enorme troef.
Ook de divers effecten die men kan kiezen bezorgen je verrassende foto´s.
Dit allemaal voor een schappelijke prijs en toch nog compact toestel.
Zoals gewoonlijk ben ik zeer tevreden van dit Sony product.

Filippo Maggio 04-01-2015

Na een maand van gebruik heb ik nog niet benutten alle mogelijkheden van dit apparaat.

Tijdens de eidejaarfeesten met familie waardeer ik al de kwaliteit van de foto's en films met of zonder flitser binnenshuis ingenomen.

De vele functies leidt de gebruiker tot de nieuwsgierigheid, ontdekking,de ideale metgezel voor de
toekomstige vakantie.

Petrus Patrick 30-12-2014

Zeer degelijk toestel met enorm uitgebreide mogelijkheden.
Handige hulpfunctie toets.
Enig minpunt is dat er geen batterij lader bij is die afzonderlijk werkt.
Nu moet men de batterij opladen via het toestel.

J.Steelandt 27-12-2014

Het is een fantasties toestel met heel veel mogelijkheden .Heb het een goede maand ,heb reeds verschillende testen gedaan ,oa beelden op een auto rally genomen en haarscherpe beelden bij hoge snelheden.
Kan het zeker aanbevelen.

Lydia25 24-12-2014

Compact toestel - makkelijk in gebruik - geweldige zoom MET stabiel beeld - vlot in te stellen
Zeer tevreden over aankoop

Andydp 27-08-2014

Kompakt toestel met sterke zoom en enkele speciale mogelijkheden zoals gebruik maken van deelkleuren. Veel keuze aan instellingen naar eigen wens.

Svenson72 20-08-2014

Mijn vorige toestel, de DSC-HX5V, nam scherpere foto's.
Vooral in 'slim-auto' mode neemt de DSC-HX60V, soms foutieve beslissingen waardoor de foto's niet scherp zijn. Zo zie ik dikwijls onscherpe foto's bij een ISO waarde van 100, terwijl het toestel makkelijk naar een hogere ISO waarde had kunnen gaan. Hetzelfde verschijnsel zie ik bij mijn Sony a6000, die dezelfde software heeft.

Svenson72 19-08-2014

Mijn vorig Sony toestel, de DSC-HX5V nam scherpere foto's dan dit toestel.
Vooral bij weinig licht of snelle foto's zijn de foto's niet altijd even scherp op sommige plaatsen in de foto.

In "Slim auto" mode blijft de ISO soms op 100 staan waardoor er onscherpe foto's genomen worden, en dit terwijl het toestel makkelijk een hogere iso kon kiezen.
Hetzelfde verschijnsel zie ik ook bij de Sony a6000, die ik onlangs kocht.

De menu is hetzelfde als de a6000 en dat is wel handig.

kris29 19-08-2014

mooi en degelijk toestel, goede prijs - kwaliteit verhouding. heb gekozen voor Sony omdat het een compacte camera is, gemakkelijk mee te nemen, en toch veel mogelijkheden.

Maïté 11-08-2014

We hebben de camera gekocht voor een reis door Indonesië. De camera verraste ons door zijn vele mogelijkheden en het scherp trekken in moeilijke omstandigheden. De camera is snel en zeer compact en past vlot in je binnenzak.

De camera kon vlot concurreren met de fotoreflexcamera die andere mensen van onze groep meehadden. De batterijduur is zeer goed en laad snel terug op.

MaajkeMaes 05-08-2014

Dit is de eerste 'meer professionele' camera die ik aankocht en ik ben er zeer tevreden van.
Niet alleen beschikt het toestel over veel toepassingen, ze worden ook netjes toegelicht in de gebruikershandleiding. Je kan dus snel aan de slag. Ik heb nog niet zoveel ervaring met fotografie en vond het dus zeer waardevol dat er tips meegegeven worden via het toestel en ook op de website van Sony.
Zeer fijn ook om met verschillende effecten foto's te kunnen nemen en de vele mogelijkheden uit te proberen. Je komt zo werkelijk tot fantastische foto's.
Als gretige backpacker was de keuze voor dit toestel snel gemaakt! Het is compact, je kan het makkelijk wegstoppen in een heuptas of even rond je hand houden wanneer je meerdere foto's wenst te nemen.
De wifi-functie is ook een enorme meerwaarde.
Samengevat: zeer degelijk, compact en gebruiksvriendelijk. Een aanrader.

Stefaan2 28-07-2014

Deze Sony is werkelijk een pracht van een toestel, waarmee je zeer mooie foto's kan maken van een zeer goede kwaliteit.
Als reizende motorrijder ben ik er zeer tevreden over!De optische zoom van 30 is werkelijk fenomenaal en de foto's zijn ook bij gebruik van de zoom van een goede kwaliteit.

Zeer handig in gebruik en zeer compact, dus niet teveel extra gewicht rond uw nek enz...
Dus ideaal voor iemand die een licht, compact toestel zoekt en toch foto's wil nemen met een goede kwaliteit.

Marcie 27-07-2014

Toestel nu een maand in bezit en moet zeggen dat ik er elke dag van geniet.
Ik gebruik de HX60v ook veel voor filmen (in 50P)ter vervanging van mijn hd filmcamera, de beeldstabilatie is fenomenaal het beeld is ronduit prachtig.
Ook over de foto's ben ik heel tevreden, in mindere lichtomstandigheden heeft hij het wel wat moeilijker wat normaal is met zo'n toestel.
Kortom heel tevreden met mijn aankoop.

V.D.L. Patrick 24-07-2014

Enkel door scherm foto ' trekken, is moeilijk bij zo'n
Voor de rest top toestel mooie foto's makkelijk om mee te nemen en handig om mee te werken .

jurgenabc 24-07-2014

Ik heb het fototoestel nu een 2-tal weken in bezit.
Het toestel doet alles wat ik wil.
Heel handig is de functie ivm verschillende foto's per seconde. Dan heb je altijd één goed shot !
Heel goede zoom ! Daarom had ik ook voor dit model gekozen.
Ik heb wel nog wat huiswerk om alle mogelijkheden van het toestel te leren kennen. Maar als je in de automatische functie werkt heb je al zeer goede foto's.

CarinaCC 01-07-2014

Een aantal weten geleden kocht ik dit toestel op aanraden van de winkelbediende. En, het is echt wel een schot in de roos. Ik kocht het toestel voor concert foto's. De omstandigheden zijn altijd moeilijk, maar door de manuele instellingen kan je toch goede foto's maken. Pluspunten; zoombereik, snelheid autofocus, ingebouwde flits en niet te vergeten filmen. ook dit resultaat is behoorlijk.
Minpunt; veel ruis bij ISO 3200. Maar zelfs bij weinig licht en ISO 800 en 1/80 waren de foto's goed belicht.

Joanny 1 26-06-2014

Ik ben uiterst tevreden met mijn Sony Cyber-shot DSC-HX60V . De foto's zijn zeer bevredigend en het toestel is ook makkelijk te bedienen. Een minpuntje is het ontbreken van een beeldzoeker, omdat het beeld op het scherm soms niet goed zichtbaar is, maar ik koos voor een compact camera dus....(Beeldzoeker is wel aan te sluiten maar is nogal prijzig).Ook de optische zoom is fantastisch. Ik zou iedereen die een degelijke compact camera met vele mogelijkheden zoekt, deze Sony Cyber-shot DSC-HX60V aanbevelen.