Panasonic Lumix DMC-TZ60 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-TZ60 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jeannette 01-12-2016

Meer dan tevreden

Ik heb deze camera nu een half jaar, meer dan tevreden. Heel scherpe foto's, grote zoom, fijne extra's om de foto's instant te bewerken en daarbij heel compact, dus gemakkelijk om mee te nemen. De flits heb je bijna nooit nodig, zo gevoelig is hij. De batterij gaat ook lang mee. Ook filmen geen probleem. Het enige spijtige is dat de foto's op het toestel er briljanter uitzien dan op de computer.

Pluspunten

• Compact
  • Grote zoom

Hugo 14-07-2016

Tevreden beginneling

Mijn vorige was nog de TZ 1 en nu heb ik deze, ben maar amateur en leer alle dagen nog iets bij! Fantastisch toestel en ik vind het gemakkelijk om te hanteren, de zoom is super, Ik heb er juist op vakantie 1500 foto's mee genomen en enkele keren gefilmd, de foto's kon ik op mijn pc zetten, maar met de films lukt het me niet? Ik kan ze bekijken op de TZ 60, maar wat moet ik doen om ze ook op mijn PC te krijgen en te bekijken? Mijn Pc werkt nog met Vista !! Graag raad de de ervaren man, maar graag in eenvoudige taal aub !