Sony Cyber-shot DSC-QX10 zwart

Filmen in full-hd
Panasonic Lumix DMC-TZ100EG zwart

luqe75 06-07-2015 Product maand in bezit

5,4
De Sony CyberShot DSC-QX10 maakt prima foto's, maar is niet erg makkelijk te gebruiken i.c.m. mijn Sony Experia smartphone. Het koppelen gaat de ene keer sneller dan de andere keer. Dat betekent dat het lastig is om even snel een foto te maken in bepaalde situaties. Als de koppeling van de camera met mijn telefoon er is is het niet altijd succesvol om op het juiste moment een foto te nemen door de vertraging die er is. Deze camera werkt hoofdzakelijk voor stilstaande objecten. Al met al een teleurstellende aankoop.

BarnOwl 15-10-2014 Product paar dagen in bezit

Nu ik hem voor 69 Euro kon kopen heb ik dat gedaan. (Geen idee of hij nog lang te koop is voor dat geld) Ik was de crappy performance van mijn Moto G camera meer dan zat en dit leek me een goed alternatief. Gisteren heb ik hem voor het eerst getest en hij blijkt snel the verbinden met de wifi van mijn camera. Ik moet wel zeggen dat ik de firmware heb ge-upgrade van 1.0 naar 3.0. Verder heb ik er een 16Gb Micro sd in gedaan zodat de (18mp) foto's niet steeds naar je smartfone gezonden worden. Schitterende foto's, goede low light eigenschappen en veel creatieve mogelijkheden (Camera in andere positie dan smartfoon) Kortom: Ik had hem waarschijnlijk ook gekocht voor de 199 euro waar hij voor wordt aangeboden!

Piet 3 15-12-2013 Product paar dagen in bezit

Verbazingwekkende goede foto's, echt veel beter dan die plaatjes van de IPhone 5.
Door zijn bescheiden formaat handig om mee te nemen. In een paar stappen maak je van je iPhone een soort van professionele camera zonder het gesleep van zware bodies en lenzen. De bevestiging aan de iPhone is niet heel makkelijk te doen maar zit vervolgens wel lekker stevig vast.
Ook de software werkt prima en snel. Als min punt zou ik wel willen stellen dat het jammer is dat Sony er standaard geen geheugenkaartje bij doet... En die heb je toch echt nodig voor filmpjes en hoge kwaliteit foto's. Net als een auto aanschaffen en dan de wielen er nog bij moeten kopen. Raar.

alexremmits 09-12-2013 Product paar dagen in bezit

Ik ben van mening dat de camera mooie foto's maakt, gemakkelijk is in zijn gebruik en het feit dat deze ook los te gebruiken is maakt het af!