Sony Cyber-shot DSC-HX300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 569 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-HX300 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

van gheem richard 04-05-2019

Was een goed toestel

Was een zeer goed toestel tot na 3 jaar garantie, laatste dagen van de reis E 62.10 ,geen foto's kunnen maken .Herstellen meer dan een ander te kopen .Na verder zoeken op internet alle bridge camera's Sony dsc-hx 350, 400 . dezelfde error e-6210 sony heeft geen interrese deze error te herstellen . Dus geen toestellen meer van Sony.

KB 14-09-2017

ERROR E:62:10

Na zo een 3-tal jaren super tevreden te zijn geweest met dit toestel verscheen plots E:62:10 op het scherm. Het was niet meer mogelijk om scherpe foto's te nemen.
Na een beetje opzoekwerk bleek dit schering en inslag te zijn. En telkens na het verlopen van de garantie.
Herstelling kost zo een 300euro. Volgens de ene moet de lens vervangen worden. Volgens de andere is het iets met een stabilisator.
Maar...als je het toestel een 'koude' start geeft, dus opstarten, batterij eruit, terug erin en terug opstarten, werkt het weer perfect. Hier klopt dus iets niet.
Sony blijft ondertussen doof voor dit probleem.
Ik heb dit toestel aangeschaft om langer dan 3 jaar te gebruiken. En als men mij nu probeert wijs te maken dat de herstelling evenveel kost dan een nieuw toestel, heb ik het helemaal gehad met Sony. Zeker nu blijkt dat het om een (ingebouwde) software fout gaat. (Zie 'oplossing' hierboven).
Nee, Sony komt bij mij niet meer binnen.
U bent gewaarschuwd.

myosotis2707 12-03-2015

Handig toestel, makkelijk in gebruik. Voor ons meer dan genoeg mogelijkheden en als onervaren fotograaf niet te ingewikkeld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Deman Rosette 02-03-2015

Een handig compact en licht toestel met vele mogelijkheden en vooral een groot zoombereik.
Vlotte interface met de computer.

Hanskatleen 28-02-2015

Pluspunten:
Degelijk en goed werkend toestel
Erg groot zoombereik

Minpunten:
de flits moet zelf open gedaan worden, automatisch was beter geweest.
Flits opladen duurd lang waardoor je lang moet wachten om volgende foto te maken

mijn verwachtingen waren hoger van dit toestel maar ben wel tevreden.

Caroline Windmolders 27-02-2015

Zeer degelijk en gebruiksvriendelijk toestel, wat tevens ook betaalbaar is.
De foto's zijn van zeer goede kwaliteit.
Het toestel ligt zeer goed in de hand, waardoor foto's maken in een klik gebeurd kan zijn.

Véronique Parzysz 24-02-2015

De Sony Cyber-shot DSC-HX300 is zeer handig en compact toestel met heel veel mogelijkheden. Het toestel is gebruiksvriendelijk en zeer aangenaam in gebruik.

Pe-ja 23-02-2015

Een goed toestel voor die prijsklasse:
* Veel mogelijkheden die je zelf kan instellen.
* Schitterende zoom, met op maximale zoom nog steeds zeer duidelijke en scherpe foto's zonder statief te moeten gebruiken.
* Heel wat "speciale effecten" die ingesteld kunnen worden.

Om het toestel optimaal te gebruiken heb je wel wat tijd nodig om alle instellingen te leren kennen.

Tempels69 21-02-2015

Fantastisch toestel met een ongeziene optische zoom functie zonder een lens te moeten wisselen. Je hebt alles aan boord van dit toestel zonder dat je extra toebehoren moet meesleuren. Heel zuivere foto's zelfs als je optimaal inzoomt dankzij de dubbele beeldstabilisator (geen statief nodig). Prijs / kwaliteit van dit toestel is bijzonder goed. Een heel tevreden gebruiker.

Margritte 20-02-2015

Vanaf het eerste gebruik van dit toestel was alles onmiddellijk duidelijk. De set-up ging vlug en de eerste foto's vlug genomen. Dit toestel is perfect voor mensen die op reis gaan: compact, vlug uitneembaar en vlug terug weggestoken, goede kwaliteit foto's en gemakkelijk overbrengbaar op PC.

Prijs - kwaliteit is dit een toptoestel.

frank 2103 20-02-2015

Persoonlijk ben ik zeer tevreden van dit toestel.
Gebruiksgemak is optimaal.
De mogelijkheden, zeer uitgebreid.

sabine G 20-02-2015

ik vind deze camera echt heel handig, hij is goed voor elk soort fotografie van dichtbij tot ver. ook een degelijke prijs.

blackrose1973 20-02-2015

Ik ben een leek in fotografie, maar ik wou een goed toestel om toch mooie fotos te kunnen nemen...
Ik heb gekozen voor de sony hx300, omdat dit toestel heel dicht het pro toestel benadert. En heel duidelijke handleiding bevat op internet, en op het toestel zelf...

Dus de aankoop was de moeite waard, een toestel met ongelofelijk mogelijkheden van 1 foto, tot bewegende beelden enz...
Geen spijt van mijn aankoop...

Anja Koenen 20-02-2015

Prijs-kwaliteit een goede camera. Vooral de zoomfunctie heeft me aangenaam verrast. Ik was nogal kritisch over de filmpjes die op YouTube hierover te vinden waren, maar ik moet nu toegeven dat dit toestel werkelijk heel ver kan inzoomen. Ook is deze camera gebruiksvriendelijk, ik ken niet zoveel van fotografie, maar was toch snel mee met de werking van mijn Sony toestel.

Els Schepens 19-02-2015

Een fantastisch toestel met een enorm gebruiksmak. Een zeer goede aankoop. Goede kwaliteit en goede verhouding prijs/kwaliteit.

DierckxS 19-02-2015

Ik heb dit toestel nu ongeveer een kleine maand in mijn bezit en ik ben er tot op heden erg tevreden over.

Het toestel reageert snel, er zijn voldoende mogelijkheden. Ook is het toestel erg gebruiksvriendelijk en ziet het er mooi en degelijk uit.

Kortom een aanrader voor iedereen die een fototoestel met veel zoom nodig heeft tegen een lage prijs.

Dirk NN 19-02-2015

Heel gemakkelijk hanteerbaar toestel.Spijtig dat de flits niet automatisch tevoorschijn komt.Bescherldopje hangt niet aan touw.
Zoomlens werkt uitstekend.Foto's zijn ook van verre afstand duidelijk.

Boons1980 18-02-2015

De Sony DSC HX 300 is een goed toestel met
veel mogelijkheden.

Negatief: er is geen wifi met andere toestellen.
Geen koordje aan de lensdop

torhout7845 16-02-2015

Zeer tevreden over mijn aankoop.
Voldoet zeker aan de verwachtingen.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Gemakkelijke bediening, met help in toestel.

Roan_01 14-02-2015

Het is gebruiks vriendelijk toestel met een goede kwaliteit van foto's. Het is een zeer goed fototoestel voor amateur fotograven die juist iets meer uit hun foto's willen halen. Het is ook niet te duur.

Pier Bonny 12-02-2015

Het toestel is een volwaardige "bridge".
Hele mooie foto's, ondersteund door een fenomenale 50x zoom, tegelijk licht en compact.

Ingrid - Boechout 12-02-2015

Ik ben super tevreden met mijn aankoop van Sony DSC-HX300. Mooie resultaten, zowel binnen -als buitenfoto's (zonder flits). Wat mij vooral opvalt is de stabiliteit bij het inzoomen. Behoudt zijn scherpte. Enige (kleine) nadeel is het ontbreken van een koordje aan het lensdeksel. Voor de rest prima toestel!

Ruben van develde 12-02-2015

heel gebruiksvriendelijk
de lensdop is een ramp, met wat verkleumde vingers krijg ik hem er niet af!
Met de hele zoom is het wel heel moeilijk om toch scherpe foto's te nemen
Goede prijs-kwaliteit verhouding
leuke extra's om mee te experimenteren

Luc Steegmans 11-02-2015

Toestel aangeschaft omwille van de grote zoom en kwaliteit van de video-opname. Goede foto's bij buitenlicht en ook bij binnenlicht valt het erg mee.
Vele mogelijkheden voor fotograferen-automatisch en manueel- en filmen. Zelf bij volledig inzoomen blijft de kwaliteit relatief goed.
Het toestel heeft een eenvoudige, degelijke en robuust aanvoelende vormgeving. Ligt goed in de hand en alle knoppen zijn intuïtief te vinden.

Roebi321 11-02-2015

Net terug van vakantie. We hebben deze camera nog net voor ons vertrek gekocht. Echt een fantastische camera met veel mogelijkheden - indien je dat wenst. Maar we hebben h’m meestal gewoon op de automatische stand laten staan. De foto’s zijn echt mooi, net zoals we het ons herinneren. De zoom functie is echt wel impressionant. Prijs kwaliteit een zeer goed toestel volgens ons. Klein puntje misschien: je moet er wel altijd aan denken om de flits zelf uit te klappen bij weinig licht - dat doet hij niet vanzelf.