Panasonic Lumix DMC-FZ200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FZ200 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JOHNNY 11-01-2018

PRACHTIG FOTO-APPARAAT

Dit is een prachtig toestel qua mogelijkheden, gewicht, gebruiksvriendelijkheid en een fantastisch zoombereik. Dit toestel is qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader voor elke hobby-fotograaf. Ik heb dit toestel nog maar pas, maar ik gebruik reeds jaren een gelijkaardig toestel nl. Lumix DMC-FZ30.

Marianne 02-06-2017

sterke zoomfunctie

Vorige week heb ik de panasonic lumix fz200 gekocht .. heb nog niet veel tijd gehad om de camera optimaal te gebruiken.. maar op dit moment ben ik al dik tevreden met de kwalkteiten van de camera  vooral het zoombereik.. ben een beginner maar ik weet zeker dat ik met de vele mogelijkheden van de camera voorlopig vooruit kan.

Pluspunten

• zoomfunctie
  • veel mogelijkhede

Minpunten

• nog niet ondekt

Benoit haesevoets 02-06-2015

Als lid van een fotoclub heb ik al ongeveer 10000 foto's genomen met dit toestel, tot ieders verbazing is de kwaliteit meer dan voldoende, heb al meegedaan aan fotoexpo ...
Alles in 1 toestel, geen gezeul met extra lenzen en gewicht.
Alle foto's zijn genomen in automatisch !
GROOT voordeel: foto's van personen ! Niemand vermoed een zo zware zoom op zo een gewoon toestel? Ideaal op vakantie.

bennieboko 05-03-2014

ook ik heb besloten om mijn canon 7D met L-lenzen te verkopen omdat ik het gesjouw zat was . toen eerst naar de leica V-lux 4 gekeken . toen kwam ik erachter dat de lumix het zelfde was alleen beter (volgens de reviews) ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen , een geweldige camera die super platen geeft. ik heb tevens de LT55 en de LC55 erbij gekocht. met de telelens is het helemaal geweldig wat een mega zoom zeg.
wel hoop ik bij de opvolger dat er een groter sensor in komt en een langere sluitertijd tot 5-10 minuten. en als laatste diafragma F16 toevoegen. deze fz200 maakt scherpere foto's dan mijn 7D die ik had. kortom een echte aanrader!!