Nextbase 512GW

Schermgrootte
3,0 inch
Type/soort
dashcam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nextbase 512GW op Kieskeurig.be.

Remy 09-04-2019
  • Product gekregen

Fijne dashcam, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Nextbase 512GW

Voor onze kamperreis in Patagonië wilden we graag een dashcam meenemen om zo extra veilig de weg op te gaan. Dit model kreeg ik voor mijn verjaardag en we hebben er fijn gebruik van gemaakt tijdens onze reis. Om de dashcam in gebruik te nemen, moet je een kort menu doorlopen. Dit spreekt allemaal voor zich en ook zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kun je gemakkelijk aan de slag gaan. Vervolgens bevestig je hem op het raam, je steekt 'm in de sigarettenaansteker (of we hebben hem ook een paar keer aangesloten op onze powerbank) en met een druk op de knop begint de dashcam met opnemen. Je kunt de beelden ook makkelijk naar je mobiel verzenden, mocht dat nodig zijn. De beelden hebben heldere kleuren en ook bij fel daglicht doet hij het prima. Gelukkig is ons niets overkomen op onze reis en hadden we geen beelden nodig voor eventuele aangifte, maar we hebben nu wel erg mooie beelden van onze roadtrip door Patagonië (incl. timelapses)!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Makkelijk te installeren
  • Bij fel zonlicht ook goed beeld
  • Gehele weg duidelijk zichtbaar op beeld
  • Aanrader voor roadtrips

Luc 06-12-2018

handig in gebruik, scherpe beelden

Geschreven voor: Nextbase 512GW

Momenteel beschik ik over een leasewagen op korte termijn. Om - in geval van ongeval - zeker te zijn van de correcte bewijslast, heb ik me deze aangeschaft. In het verleden heb ik immers meegemaakt dat in een file de auto voor me plots achteruit begon te rijden en op me inreed. Het toestel zelf werkt enorm goed: Installatie gaat vanzelf (wel enkele uren opladen in de stekker alvorens te monteren in de wagen) en de dashcam doet het zoals verwacht.

Pluspunten

• scherpe beelden
  • handig en intuïtief
  • makkelijk te monteren en demonteren

Minpunten

• oplaadkabel
  • kan misschien storend zijn voor passagier
  • opladen voor gebruik (detail)

Rien 19-10-2019

Scherpe weergave.

Geschreven voor: Nextbase 512GW

Goede gedetailleerde beeld en direct te gebruiken, alleen taal en tijd goed instellen. Nachtzicht ook zeer goed. Snelheid is uit te lezen al je film download niet tijdens rijden.

Pluspunten

• scherp beeld
  • gedetailleerde video's
  • opname nacht is zeer goed
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• snelheid niet te zien tijdens rijden.