Nextbase iN-CAR CAM 312GW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nextbase iN-CAR CAM 312GW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Wim 21-02-2019

Handige HD Dash Cam

Geschreven voor: Nextbase iN-CAR CAM 312GW

Ik ben zo iemand die eerst de handleiding leest alvorens een product te gebruiken zodat ik zeker niets verkeerd doe. Hier is er niet echt een uitgebreide handleiding te bespeuren maar dat was geen probleem want de installatie wijst zichzelf uit.

Een klein nadeel: Je kan de dash cam niet gewoon uit zetten. Bij elke kleine beweging springt het opnieuw aan. Ik laat niet graag de dash cam in mijn auto als ik aan het werk ben dus neem ik die mee naar bureau maar elke keer opnieuw springt die aan ipv die gewoon uit te zetten. Het voordeel van het constant aanspringen is wel goed wanneer je geparkeerd staat langs de straatkant bijvoorbeeld al zou een volledige uit-knop handig zijn.

De beeldkwaliteit is geweldig! Ik heb een klein ongevalletje gehad met blikschade (iemand in mijn gat gereden). Doordat de dash cam naar voor gericht was, stond het ongeval zelf niet op beeld maar de impact was wel duidelijk zichtbaar. Ook voor de verzekering was dit beeld handig. Niet dat ik iets moest bewijzen maar een beeld zegt meer dan 1000 woorden.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze compacte dash cam.

Pluspunten

• Zeer goede beeldkwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact

Minpunten

• Start heel de tijd op