Salora CDC3350FD - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jack 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijk scherm, makkelijk te bedienen, haarscherp beeld

Het beeld van de CDC3350FD dash cam is zeer helder ook al is de avond ingevallen. kentekens zijn moeiteloos te lezen en hij is makkelijk te bedienen. Beelden zijn bijvoorbeeld te bekijken via je laptop en je kan ze eventueel op een aparte usb stick zetten.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Ook in de avond
  • Makkelijk te bedienen
  • Leuke dash cam voor een betaalbare prijs

Minpunten

• je krijgt hem moeilijk van zijn houder af

Nils baeyens 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Salor dachcam crasht

Heel goed product als het Nie crasht , Instellingen terug veranderd, uitvalt of gewoon een blauw scherm heeft, heb er nu 6 geprobeerd en is maar één da werkt zo als moet. Beeld is wel goed van kwaliteit.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Software
  • Crasht veel

koert 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bevestigingsstukken van slechte kwaliteit

Camera zelf redelijk overzichtelijk vormgegeven, het afspelen van bestanden op de dashcam zelf had eenvoudiger mogen zijn, beeldkwaliteit goed. Maar wat is de bevestiging van de camera naar de zuignap en de sticker slecht gemaakt. Klein plastic schuifje moet de hele camera op zijn plek houden. Hier had Salora makkelijk een stevigere oplossing voor kunnen vinden. Ik brak hem na twee keer los en vast maken al af. Voor een bedrag van €80.- geen aanrader wat mij betreft.

Pluspunten

• goed beeld
  • duidelijke display

Minpunten

• beroerde bevestiging aan zuignap of sticker
  • afspeelmodus lastig te bedienen

Officiele reactie van Salora 21-06-2017

Beste koert,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig dat de Salora dashcam niet geheel naar wens is.

Wij hebben vooralsnog weinig tot geen klachten ontvangen over de bevestiging van deze camera. Mogelijk kunnen wij m.b.t. dit gebroken onderdeel nog voor u van betekenis zijn. Neemt u hiertoe a.u.b. contact met ons op via info@salora.nl.

Wij zien uit naar uw schrijven.

Met vriendelijke groet, Salora.

G.W. Steenhoek 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

Compacte camera en duidelijk scherm

Heel handige dashcam en makkelijk te plaatsen. Een iets langere accuduur zou wel zo prettige kunnen zijn. Goede mogelijkheden en een duidelijke instructie en/of handleiding. De praktijk zal uitwijzen of het apparaat zijn werking goed volbrengt.

Pluspunten

• Duidelijke instructie