Bosch Serie 6 DWB97JP50

muurmontage
Afzuigcapaciteit
702 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DWB97JP50 op Kieskeurig.be.

Gaab 19-07-2020

Functietoetsen niet verlicht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

Functietoetsen niet verlicht daarom moeilijk zichtbaar op zwarte achtergrond ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R. van Delft 23-06-2020

Super stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

Mooie strakke afzuiger. Je hoort hem bijna niet op standje 1. De nazuigfunctie erop is erg handig en gebruik ik elke keer na het koken. Wel jammer dat de snel vinger afdrukken erop hebt waardoor je elke keer een doekje eroverheen moet halen. Een optie om alleen het display te verlichten zou fijn zijn. Als het wat donker word buiten moet je eerst de verlichting in de keuken aanzetten om de knopjes goed te kunnen zien. Een licht gedimd display zou dit oplossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Waddie 18-06-2019

Makkelijk te bedienen tiptoetsen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

Ik heb hiervoor gekozen omdat het apparaat er mooi uitziet en erg stil is tijdens gebruik, het RVS is van voldoende dikte/stevigheid. Het apparaat komt solide over.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Erg stil ook in hoogste stand

Minpunten

Maruin50 04-06-2019

Aanzicht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

Als je naar de afzuigkap kijkt lijkt het alsof het uit 2 delen bestaand afvoerkanaal schuin staat. Tevens is het afzuiggedeelte niet stabiel.