Bosch Serie 4 DFS097A50

onderbouw
Afzuigcapaciteit
740 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 DFS097A50 op Kieskeurig.be.

Dennis de Jong 12-06-2019

Geweldige zuigkracht maar toch lekker stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DFS097A50

Met het zoeken naar apparaten in onze nieuwe keuken moest het toch weer van het merk Bosch zijn.
De vorige apparaten deden het super goed. Bij de afzuigkap wilde we dan ook weer een Bosch en eentje dat een goed zuigkracht heeft, maar toch stiller als dat kon. Nou dat is goed gelukt!

Pluspunten

• Zeer goed zuigkracht
  • Lekker stil
  • Dit model is netjes weggewerkt in de keuken kastje
  • 90cm model is lekker breed

Minpunten

• verlichting is niet dimbaar

Afzuigkap 24-05-2019

Afzuiginstallatie, Bedieningspaneel mooi vorm gegeven

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DFS097A50

Zeer stille en mooi afgewerkt apparaat. Zuigkracht is uitstekend. Gebruiksgemak uitstekend.
Wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Rustig

Groo1952 03-01-2019

Mooi design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DFS097A50

Voldoet prima aan de door ons gestelde eisen. Geluidsarm en makkelijk in onderhoud. Bovendien worden de kooluchtjes waar hij voor bestemd is goed afgezogen.

RonV 22-11-2018

Goede, relatief stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DFS097A50

Ziet er goed uit en werkt prima. Ook op de hoogste stand is het geluidsniveau goed.
De filters zijn makkelijk uitneembaar voor schoonmaak.
Enig aandachtspuntje is dat de bediening keurig weggewerkt is, maar daardoor in het begin even wennen om te vinden.

tripel32 21-03-2016

zacht klinkende afzuigkap met veel cappaciteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DFS097A50

De afzuigkap is geplaatst onder een bovenkast van 1 meter breed. Dat is niet storend.
De afzuigkap doet stil zijn werk. Het uitschuiven van het vlakscherm voelt niet stevig omdat er geen dempers in zitten. Bij het in en uitschuiven klap je metaal op metaal. En dat voelt niet goed. Of het uitschuifdeel veel functie heeft is niet duidelijk omdat de lucht door de opbouw weinig kans heeft via de voorkant in het apparaat gezogen te worden. Dat voel je ook.