Siemens LB77564 - Reviews

inbouw
Afzuigcapaciteit
600 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

Elone 29-03-2017

Zuigt prima, na 4 jaar begint kliksysteem te verslijten

Tevreden over de afzuigkap. Wordt wel steeds lastiger om de elementen na schoonmaak terug te plaatsen; kliksysteem 'blijft hangen'.

Johan 10-03-2017

Geen luchtjes

Bouwkundig kon er geen afvoer naar buiten gemaakt worden, waardoor we geen afzuigkap met afvoer naar buiten konden installeren.
De optie was een recirculatie afzuigkap met een koolstoffilter, we hadden hier geen ervaring mee en het idee dat je meer last van kooklucht zou hebben als bij een "normale" afzuigkap.
We zijn nu ruim 2 jaar verder en de recirculatie afzuigkap werkt net zo goed als een afzuigkap met afvoer naar buiten. Ik kan het iedereen aanraden, bijkomend voordeel is geen tocht of klepperend klepje van het ventilatie rooster

Famde Bruin 23-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Krachtige afzuiger. Voldoet aan onze wensen. Maak nog wel wat geluid maar daarin tegen zuigt hij goed. Nu 3 1/2 jaar in ons bezit.

jmb1964 04-12-2013
  • Product jaar of meer in bezit

6,7
De afzuigunit is nu ruim een jaar in gebruik.
Voldoet goed, zuigkracht voldoende.
Minpunt is de standenschakelaar van de afzuigmotor. Je kan moeilijk tussen de standen kiezen, voelt te licht aan.