Miele DA 186 - Reviews

onderbouw
Afzuigcapaciteit
560 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Fraank de H. 22-06-2017 Product paar maanden in bezit

goede afzuiging wel veel lawaai helaas

De afzuigkap zuigt zeer goed luchtjes af. Helaas niet duidelijk omschreven dat er bij een buislengte naar buiten van 2 meter veel lawaai vrij komt. Bij melding storing is monteur direct gekomen en was zeer netjes en accuraat, helaas probleem niet geheel op kunnen lossen. Graag deze opmerkingen bij de verkoop melden.

Pluspunten

• afzuiging
  • solide

Minpunten

• lawaai

Geert B. 22-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede capaciteit en makkelijk te onderhouden

Nadat mijn oude afzuigkap het na 22 jaar begeven had moest ik op zoek naar een nieuwe met dezelfde afmetingen. Er waren maar enkele merken die een alternatief aanboden waaronder deze Miele. Hij doet nu al bijna 3 jaar dienst en ik ben er zeer tevreden mee. Het is een degelijk apparaat met ruim voldoende capaciteit. Ook de afwerking en de in de vaatwasser te reinigen filters maken dat dit apparaat erg onderhoudsvriendelijk is.

Pluspunten

• Goede afzuig kracht
  • Onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• Geen ledverlichting

Wil 21-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

luchtafzuiging zeer goed

makkelijk schoon te maken. Prijs kwaliteitsverhouding: prijs een beetje te hoog, kwaliteit zeer goed. Filters makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• luchtafzuiging
  • kwaliteit
  • schoonmaken

Minpunten

• bedieningspaneeltje toegankelijkheid

Carla 21-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Sterke afzuigkap

Functioneert goed, beschikt over vier standen 0 (alleen verlichting), 1, 2 en 3. Zou wel na bijv. 3 uur vanzelf moeten stoppen. De halogeenverlichting was snel kapot. Bij vervanging van één van de twee lampen via het Miele onderdelen-depot ben je de helft van de aanschafprijs van een geheel nieuwe afzuigkap kwijt. Er zijn gelijksoortige producten met betere service- en garantiesystemen.

Pluspunten

• functioneren
  • bediening

Minpunten

• verlichting
  • prijzen van onderdelen en sevice

Ps 21-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Probleem met lampjes

De lampjes in de afzuigkap kunnen alleen aan als de klep open is. Veel problemen gehad met het vervangen van de lampjes (schroefjes gaan vast zitten). Het schoonhouden van de afzuigkap is ook een probleem. De filters kunnen er wel makkelijk uit maar het is moeilijk om het interieur van de kap te reinigen

Minpunten

• Lampjes alleen aan als de klep open is.
  • Lampjes moeilijk te vervangen
  • Schoonmaken