Siemens LB55564 - Reviews

650 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gradus56 17-06-2017

Afzuigkap in de schouw

In onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor deze afzuigkap. Het ziet er goed uit. Het is jammer dat hij wat rumoerig is en dat er geen LED-verlichting toegepast wordt. Verder doet hij het uitstekend
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Toos 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk traploos te regelen.Zuigt goed af.Heb pas 2 weken, kan dus duurzaamheid en degelijkheid niet beoordelen.

Barend 09 17-04-2015 Product maand in bezit

Design mooi, werkt prima, afzuig instalatie is ruisloos gering, een goed apparaat, zeker aantebevelen aan anderen.

Jan Zandee 04-03-2015 Product maand in bezit

simpel: gewoon goed, gebruiksvriendelijk en wat geluid betreft voldoet het apparaat volledig aan onze verwachtingen.

Carla Janus 09-09-2010 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens afzuigkap , de
LB 55564 komt in de plaats van een ander type op 53 cm breed. In onze klassiek keuken zat een ouder type. Na tien jaar werd het tijd voor een nieuwe. Dit is een mooie en goede vervanging. Ik dacht dat de zuigkracht minder was maar er vloog een A4-tje vanuit mijn hand zo omhoog. Dus dit was prima. Kwaliteit prijs verhouding is goed. Tevens makkelijke filters om schoon te maken.