Siemens LB88574 - Reviews

inbouw
Afzuigcapaciteit
730 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Cor 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima afzuiger. Ziet er mooi uit en maakt weinig herrie. In ons geval aangesloten op 150mm afvoer om optimaal te laten werken.

m sm 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

super fijn afzuigunit, makkelijk bedienbaar, mooie spotjes en zeer mooi design!
Makkelijk bedienbaar en geen nare luchtjes meer in huis!

Jacobs duiven 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Nou, dit is een afzuigunit die zeer goed zijn werk doet. Geen last meer van vieze luchtjes. Een toppertje

Oscar1976 26-03-2015 Product paar weken in bezit

Super mooi design. Mooi afgewerkt en werkt zeer stil. Al voorzien van zuinig led verlichting. Zeer terveden.

Boog 28-06-2017

Luidruchtig en nog steeds veel geurverspreiding

Deze afzuigkap is circa een maand geleden geïnstalleerd in onze woning. Wij hebben voor deze afzuigkap gekozen vanwege de lage geluidsproductie en goede reviews mbt geurverwijdering.
Echter, beide vallen behoorlijk tegen. Op de laagste stand maakt de afzuigkap circa 70 Decibel aan geluid, en zelfs bij kleine maaltijden verspreid de geur zich nog steeds door het huis.
Tot nu toe zeer teleurstellend.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Bart 01-03-2017 Product paar weken in bezit

Degelijke afzuiger

Deze afzuiginstallatie is berekend op zijn taak. Over de volle breedte van het 90 cm brede fornuis strekt hij zich uit en zuigt de kookgeuren goed af. Goede verlichting is ingebouwd. Aandachtspunt is het geluid van het apparaat. Ik had verwacht dat dit minder zou zijn. Is tijdens de koop apart onderwerp van gesprek geweest, maar het valt me toch wat tegen.

Pluspunten

• Krachtig apparaat
  • Mooi weggewerkt in schouw

Minpunten

• Lawaai bij in bedrijf

Femke 28-02-2016

Tevreden

Afzuigunit werkt naar behoren. Zuigt goed af in open keuken, weinig last van etensgeur in huis. Alleen bij de hoogste afzuigstand maakt de ventilator buiten wel veel lawaai. Verder prettig in bediening en makkelijk reinigbaar door uitneembare filters.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl