Siemens LC98KD672 - Reviews

zwart

8,9

Angela 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, weinig herrie

Afzuiger nu een paar dagen in ons bezit, kan er dus nog niet veel over vertellen maar vooralsnog doet hij wat hij moet doen. Ik vind het een erg mooi design, hij staat prachtig in de keuken! Hij maakt weinig herrie en is makkelijk te bedienen. Hij is lekker breed (90cm) en hierdoor worden alle dampen goed afgezogen, erg prettig!

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Esther 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Hele mooie en functionele afzuigkap

Deze afzuigkap gekozen omdat we een open keuken hebben midden in de woonkamer. Is heel mooie afzuigkap (bezoekers denken zelfs dat het een tv is) en zuigt goed. Na paar maanden ook achter gekomen dat lichtsterkte nog is aan te passen. super ding!

Conny 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi trendy afzuigkap

Ik wilde graag een mooie afzuigkap. Na veel zoeken op internet bij deze uitgekomen. Ziet er mooi en strak uit. Mooie led verlichting. Doet wat hij doen moet. Zuigt goed af. Je kan hem installeren zonder afvoer kanaal maar dat hebben wij niet gedaan.Echt een eye catcher voor tegen de muur.

Pluspunten

• luxe uitstraling

Ercan 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Afzuigkap Siemens

Ik vind het een schitterend apparaat, werk geruisloos, zuigt uitstekend, loop je niet met je hoofd tegenaan. snelheid is zeer eenvoudig in te stellen. Schoonmaken filter, gewoon in de vaatwasser.

Sander 29-11-2015 Product maand in bezit

Ziet er erg mooi uit. Werkt gemakkelijk maakt wel redelijk wat lawaai. De randafzuiging werkt ook goed.

TJG Harder 27-11-2015 Product maand in bezit

Deze afzuigkap is een heerlijk apparaat. Wanneer ik kijk naar eenvoud in bediening, afzuigkracht en kwaliteit, dan ben ik tot op heden erg blij met mijn aankoop. Tevens heeft het apparaat ook nog eens een hele mooie uitstraling in onze nieuwe keuken.
De duurzaamheid kan ik niets over zeggen, want ik heb het apparaat nog maar een maand in mijn bezit.

Mooie gestroomlijnde design afzuigkap 11-11-2015 Product maand in bezit

Geweldige design uitstraling, hele goeie afzuiging zelfs ook met boost voor Nog hardere afzuiging. Perfecte klep die je kan uitzetten en weer kan terug zetten voor een super gelikte mooie utstraling. Een sieraaad boven de inductie kookplaat. Een hele mooi design die je keuken compleet maakt.

aurora koopman 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

ontzettend blij mee goeie standen zelf extra sterke stand voor sterke geuren echt een aanrader
makkelijk schoon te houden dikke duim

Peter 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie design afzuigkap van Siemens. Afzuigkap is wel (erg) luidruchtig in de 'Boost' stand. Filters zijn eenvoudig te reinigen.

keukenprinses 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

prachtige afzuigkap. mooi strak design, geweldig voor lange mensen, die altijd hun hoofd stoten aan de afzuigkap. prima afzuiging.

Rembrand1943 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Direct makkelijk in gebruik door goede en duidelijke symbolen. Grote zuigkracht, zeker als de boost er even wordt bijgezet. Verder een feest om te zien door zijn mooie vormgeving, die goed combineert met de andere apparatuur (ook Siemens)

ankie00 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn heel tevreden over de wasemkap. Ziet er erg mooi uit makkelijk met een doekje schoon te maken. En het belangrijkste natuurlijk dat hij goed afzuigt.
Is eenvoudig te bedienen.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niet zeggen want hebben de kap pas een week hangen. Maar ga er vanuit 2 de keuken met allemaal Siemens apparatuur dat dit wel goed zit.

diane van moerkerk 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

perfect goede afzuiging en natuurlijk mooi design en afwerking. Ideaal voor iedereen in het gezin te gebruiken