Siemens LC98KD672 - Reviews

810 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Cisca Visser - van der Heide 11-08-2017 Product paar weken in bezit

vormgeving

ik wilde graag inbouw vanuit het kookgedeelte maar geen ruimte en te duur, deze is een UITSTEKENDE vervanger, letterlijk genomen

Pluspunten

• vormgeving
  • de afzuiging
  • schoonmaak/onderhoud, IDEAAL

KennyLi 13-06-2017

Mooi apparaat

Het tot nu toe nog maar stand 1 gebruikt, maar zuigkracht viel wel beetje tegen... verder nog niet echt kunnen testen (wonen nog niet in het huis). Maar qua design is het echt wel een top apparaat.

Henru 01-04-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijk stil en werkt heel goed

Past goed in de lijn van de andere apparatuur. Mooi ontwerp
Werkt heel stil een product wat een mooie aanwinst is voor onze keuken

Appie 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design en simpele besturing

Wij hebben voor dit product gekozen, omdat het een mooie/strakke uitstraling heeft en handig is in gebruik. De afzuigkap maakt nauwelijks lawaai als het aan staat en geeft een goede verlichting in de avond.

Pluspunten

• design
  • stil
  • kwaliteit

Minpunten

• prijzig

Erdogan 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi design net geen T.V.

Hij staat heel mooi in de keuken past bij al mijn apparaten van Siemens. Ik heb ook een gat in de muur gemaakt naar buiten zodat de lucht gelijk afgevoerd kan worden. Hij werkt naar mijn inziens perfect alleen bij de hoogste stand is hij toch luidruchtig. Schoonmaken is ook een eitje laat geen vlekken o.d. achter en de filters heb je er zo uit en kan je ook in de vaatwasser doen.

• Zuigkracht
  • Gemak

Minpunten

• Turbostand

ArjanAngevaare 25-01-2017

ziet mooi uit, maar zou stiller hebben verwacht

De afzuigkap ziet er mooi uit maar vindt de motor te veel herrie maken.
Ik kan met de afzuigkap aan mijn partner niet goed verstaan.

Angela 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, weinig herrie

Afzuiger nu een paar dagen in ons bezit, kan er dus nog niet veel over vertellen maar vooralsnog doet hij wat hij moet doen. Ik vind het een erg mooi design, hij staat prachtig in de keuken! Hij maakt weinig herrie en is makkelijk te bedienen. Hij is lekker breed (90cm) en hierdoor worden alle dampen goed afgezogen, erg prettig!

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Esther 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Hele mooie en functionele afzuigkap

Deze afzuigkap gekozen omdat we een open keuken hebben midden in de woonkamer. Is heel mooie afzuigkap (bezoekers denken zelfs dat het een tv is) en zuigt goed. Na paar maanden ook achter gekomen dat lichtsterkte nog is aan te passen. super ding!

Conny 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi trendy afzuigkap

Ik wilde graag een mooie afzuigkap. Na veel zoeken op internet bij deze uitgekomen. Ziet er mooi en strak uit. Mooie led verlichting. Doet wat hij doen moet. Zuigt goed af. Je kan hem installeren zonder afvoer kanaal maar dat hebben wij niet gedaan.Echt een eye catcher voor tegen de muur.

Pluspunten

• luxe uitstraling

RonW 16-10-2016

Uitstraling en werking uitstekend

Is nu 2 weken in gebruik en werkt zeer goed. Mooi design weinig geluid , goede verlichting. Brengt de keuken op een ander niveau . Eye cathcher.

Sill 06-09-2016

Zeer handig voor lange mensen.

Door het schuine design van de kap is het voor langere mensen ook goed mogelijk om in de pannen te kijken in plaats van om een hoekje te moeten kijken of bukken.
Wel zit er een tikje/ratel in de buis als hij aanstaat.

Juci 06-09-2016

ONMISBAAR

Deze afzuigkap is echt super mooi! Deze moet je echt hebben. Ik heb hem met recirculatie en ook dat raad ik iedereen aan vanwege de mooie afwerking. Hij maakt wel wat geluid maar het stoort niet, hij is zo mooi deze zet je met plezier aan. Er werd me zelfs gevraagd of het een tv was

Ercan 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Afzuigkap Siemens

Ik vind het een schitterend apparaat, werk geruisloos, zuigt uitstekend, loop je niet met je hoofd tegenaan. snelheid is zeer eenvoudig in te stellen. Schoonmaken filter, gewoon in de vaatwasser.

tgoes 20-03-2016

super design afzuigkap

Nieuwe keuken aangeschaft met 5 Siemens apparaten, waaronder afzuigkap. Werkelijk een fantastisch ding. Geen geurtjes meer in kamer omdat hij zo goed afzuigt. Ook een prachtig sieraad in de keuken.

Garry van den Berg 15-01-2016

Prima afzuigkap

Ander model gekozen schuin bevalt prima plaatje aan de meer, stil en zuigt goed af ook handig de klep voorop deze kan je openzetten

JackyBF 31-12-2015

Pracht pronkstuk in de keuken

Mooi design. Velen vragen of wij tv in de keuken hebben. Hij werkt prima maar maakt wel redelijk wat geluid als hij aanstaat wat wij als nadeel ervaren. Maar hij is super strak en we zijn er toch blij mee.

Sander 29-11-2015 Product maand in bezit

Ziet er erg mooi uit. Werkt gemakkelijk maakt wel redelijk wat lawaai. De randafzuiging werkt ook goed.

TJG Harder 27-11-2015 Product maand in bezit

Deze afzuigkap is een heerlijk apparaat. Wanneer ik kijk naar eenvoud in bediening, afzuigkracht en kwaliteit, dan ben ik tot op heden erg blij met mijn aankoop. Tevens heeft het apparaat ook nog eens een hele mooie uitstraling in onze nieuwe keuken.
De duurzaamheid kan ik niets over zeggen, want ik heb het apparaat nog maar een maand in mijn bezit.

Mooie gestroomlijnde design afzuigkap 11-11-2015 Product maand in bezit

Geweldige design uitstraling, hele goeie afzuiging zelfs ook met boost voor Nog hardere afzuiging. Perfecte klep die je kan uitzetten en weer kan terug zetten voor een super gelikte mooie utstraling. Een sieraaad boven de inductie kookplaat. Een hele mooi design die je keuken compleet maakt.

aurora koopman 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

ontzettend blij mee goeie standen zelf extra sterke stand voor sterke geuren echt een aanrader
makkelijk schoon te houden dikke duim