Siemens LC21BA582 - Reviews

wandschouw
Afzuigcapaciteit
740 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,6

JudithD 07-06-2017

De stille krachtpatser

Wat een geweldige afzuigkap, zo stil. De tijdelijke boostfunctie is erg handig in gebruik: voor heel kort tijdsbestek een enorme zuigkracht, heel fijn. Handig bij afblussen van iets. De slider voor het vermogen is makkelijk. De intensief functie wordt hier veel gebruikt: naast de inductiekookplaat gebruiken we een zware wokbrander eronder. Met genoegen kan ik zeggen dat de afzuigkap dat gemakkelijk aankan, iets waar ik wel op gehoopt had, maar niet echt verwacht. Top dus. De filterplaten zijn gemakkelijk uit het apparaat te verwijderen voor schoonmaak, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Mooi, vlak design.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

LC21BA582 30-11-2015 Product maand in bezit

Zeer mooie strakke design afzuigkap, die zeer goed combineert met de studioline stoomoven en combi/magnetron
Fijn dat er een vet indicatie indicatie functie op deze kap zit, zodat schoonmaken op tijd wordt geadviseert

Chris 02-09-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn erg tevreden over dit product. Vooral de automatische stand werkt erg goed en snel. Als er een beetje meer stoom ontstaat of extra geur, dan gaat het apparaat meteen harder zuigen.

Het is een erg stijlvol product, maar wel groot, maar dat kan ook heel positief zijn. Het heeft vier mooie metalen afzuigmodules die vaatwasser bestendig zijn. Tevens kan men deze afzuigkap als recirculatie afzuigkap gebruikt worden of gewoon met een buis naar buiten.

De intensieve afzuigstand zorgt ervoor dat de geurtjes sneller verdwijnen, maar deze gebruiken wij weinig. De automatische stand is ruim voldoende.

Al met al zijn wij erg tevreden!

Jo2015 28-08-2015

Mooie en stille afzuigkap met enorme capaciteit

In het kader van een complete keukenrenovatie hebben we deze wandschouwafzuigkap aangeschaft. Het strakke en moderne design past uitstekend bij de nieuwe keuken. Uiteraard zijn handige bediening, afzuigcapaciteit en de mogelijkheden voor onderhoud helemaal naar onze wens. Ook de ingebouwde Led-verlichting biedt duidelijke meerwaarde.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

jo 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

De afzuigkap is zeer handig te bedienen; heeft een mooi strak design.
Zuigt geweldig af met weinig geluid.
Reiniging is gemakkelijk. Daarnaast is de LED-verlichting uitermate fijn en handig.