Siemens LC98BA572 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
860 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Judith 28-04-2018

Stille afzuigkap, groot gemak, met dimbaar licht

Zeer stille afzuigkap. Enkele weken in huis maar bevalt heel erg goed. De lampen zijn dimbaar waardoor je zo ook als sfeer verlichting kunt gebruiken.

Jaap 01-03-2018

Stille mooie afzuigkap

Fijne en stille afzuigkap. Mooi design, zuigt goed af! De roosters zijn goed schoon te maken en mooie, dimbare verlichting.

Minivrouwtje 15-02-2018

Fantastische afzuiger

Ik heb deze afzuigerkap sind november 2017. Wat een geweldig ding! Maakt weinig geluid, haalt echt alle geuren weg. Hij past zichzelf aan indien nodig en je kunt hem nog automatisch 10 minuten laten afzuigen nadat je klaar bent met koken.

Marjan1974 29-10-2017

Mooie stoere afzuigkap

Deze afzuigkap mag gezien worden! Een plaatje. Bediening dmv tiptoetsen is heel eenvoudig. Goede afzuiging.

Ahforster 28-07-2017

Mooie stille afzuigkap

Deze maand onze oude kap laten vervangen door deze met separaat een clean air unit. Mooie stille kap met boost functie en automatische afschakeling. Hij zuigt goed is opvallend stiller en we hebben geen vervelende luchtjes meer.

Omar 10-07-2017

Fraaie afzuigkap

In juni 2017 aangeschaft. het oogt mooi, maar is ook bijzonder stil. Filters kunnen snel worden gereinigd.

Lia56 10-07-2017

Geweldige stille afzuiging

Geweldige stille afzuigkap, met zeer gebruikers vriendelijke bediening. Ook de dimbare verlichting is helemaal goed, omdat het de keuken in het donker precies genoeg verlicht

fonz 10-05-2017

Heerlijk stil

Wat een fijne afzuigkap! Geïnstalleerd met afvoer naar buiten. Installatie was super eenvoudig. Mooi afgewerkt en over het algemeen super stil. Zelfs op vol vermogen Kun je nog prima een gesprek voeren...maar dan heb je waarschijnlijk ergens anders je aandacht aan te schenken..

Freek B 14-03-2017

Prachtige afzuigkap

Qua design een prachtige afzuigkap. Past ook perfect bij de overige Siemens apparatuur uit dezelfde lijn in onze nieuwe keuken. Erg handig zijn de touch knopjes, deze zijn eenvoudig te bedienen en schoon te maken. Afzuiging zelf is prima. Ook de dimbare verlichting werkt perfect. Enige nadeel is de meegeleverde terugslag/vlinder klep, deze maakt vrij veel lawaai op moment dat het buiten waait. Wellicht was een model met een veertje erin wat handiger geweest. Verder zeer te vreden!

Pluspunten

• Dimbare verlichting
  • Touch bediening eenvoudig schoon te maken
  • Eenvoudig in bediening

Minpunten

• Meegeleverde terugslagklep maakt lawaai bij wind

Martin 28-02-2017

Stille en stijlvolle afzuigkap

De Siemens LC98BA572 is een erg fijne afzuigkap die er ook nog eens prachtig uitziet. De bediening is erg intuïtief, er zit mooie dimbare verlichting in en maakt niet teveel lawaai. Handig is ook de mogelijkheid om de afzuigkap automatisch te laten stoppen na 15 minuten.

Aangezien we het product nog maar enkele weken in bezit hebben kan ik nog niet veel zeggen over de duurzaamheid ervan. Wel zit het geheel erg solide in elkaar.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Gevoelig voor vingervlekken

Hercules 21-02-2017

Magnifiek design

Deze wandschouwkap heeft een magnifiek tweekleurig design, erg veel zuigkracht en is ontzettend makkelijk in gebruik!

Rob 19-02-2017

Stijlvolle, stille aanwinst

Het apparaat is mooi, en doet zijn werk in alle stilte. De LED verlichting is dimbaar, en draagt bij aan het lage energiegebruik.
Filters zijn eenvoudig te verwijderen en kunnen in de vaatwasser.

Pluspunten

• stil
  • mooi

Wimb 24-01-2017

Voldoet niet aan de verwachtingen

Je zou verwachten dat een afzuigkap kooklucht afzuigt. Afzuigkap is dicht bij het raam. De slang naar buiten is op een zeer korte afstand en breed genoeg ø 15 cm.
Ook irritant dat je hem niet continu op de hoogste stand kan zetten. Hij schiet na een bepaalde tijd weer terug naar de normale stand

Marjolein 05-09-2016

Stijlvol, krachtig en stil

Een stijlvol, krachtig en stille machine.
Doet zijn werk zeer goed.
Bediening is zeer gebruiksvriendelijk.
Led verlichting is super!

RJF 14-08-2016

Mooi design

Erg mooie kap. Mooi strak en zonder zichtbare knoppen. Alles touch. De verlichting is erg mooi en helder. Dit is zeer fijn tijdens het koken. Het licht gaat dimmend aan en uit. De kap maakt wel aardig wat geluid maar dat hou je altijd natuurlijk met luchtverplaatsing. De capaciteit is zeer goed.

Pluspunten

• design
  • verlichting

nutstree 11-08-2016

Krachtige stijlvolle afzuiging

Een robuust uiterlijk met een stijlvolle rand waarin touchbediening verwerkt zit. Hiermee is de afzuiging een subtiele eyecatcher voor de keuken.

De afzuigkap heeft een flinke afzuig capaciteit. Voor normaal gebruik voldoet stand 2, die dan op een zacht volume zijn werk doet. Is er echt meer power nodig dan kan stand 3 of zelfs de intensieve standen de afzuigkracht flink doen toenemen.

De filters zijn tevens goed schoon te maken door eenvoudige verwijdering van de filters.

Het apparaat voldoet daarmee aan al onze verwachtingen. Het enige minpunt zijn de scherpe hoeken. Hoewel stijlvol ook pijnlijk... maar dat heb je snel geleerd.

Pluspunten

• krachtige afzuiging
  • stijlvol
  • geluidsarme normaalstan

Minpunten

• hoeken net te scherp

Emrihan 09-07-2016

Strak!

De afzuigkap is in combinatie met de de juiste (inductie)plaat een ware "eye-cather". Een leuke weetje: De geïntegreerde led-verlichting is dimbaar. Dit is met een druk op te knop te bedienen/dimmen. Hoogglans zwart blijft gevoelig voor vingerafdrukken. Hier dien je dan ook rekening mee te houden. Maar dit is uiteraard geen reden om de afzuigkap te laten liggen. De kap werkt zeer goed en is in verhouding tot andere kappen stil bij gebruik! Maar.....geluid blijft natuurlijk geluid!

mevr L 03-12-2015

ziet er mooi uit, geeft aan wanneer de filters schoon gemaakt moeten worden (duurt wel een paar uur voor ze echt droog zijn), goed licht, eenvoudige bediening met tiptoetsen, handige boostfunctie

Noah 22-09-2015

De Hans Klok onder de afzuigkappen

Strak design, super stil, zelfs bij de zachtste stand zeer effectief! Verlichting wordt gebruikt als sfeerverlichting in de avonden!

Borghouts 17-09-2015

Ik heb voor de Siemens LC98BA572 gekozen vanwege het mooie strakke en innovatieve design. De tiptoetsen werken zeer direct. De energiezuinige motor en dimbare ledverlichting geven voldoende licht op de kookplaat en helpen mee aan een stukje duurzaamheid. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.