Siemens LF959RB51 - Reviews

780 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Fred K 23-10-2017

Mooi vormgegeven plafond afzuigunit

Apparaat nog maar kort in bezit.
Unit heeft een mooie vormgeving en zuigt goed, maar wel enigszins lawaaierig, af.
Afzuigunit hangt in ons geval op zo een 1.10 m boven de kookplaat.

Goede verlichting op de kookplaat middels de 4 led spots, die helaas niet dimbaar zijn. Voor gebruik tijdens het koken uitstekend maar deze aan laten staan als je klaar bent geeft een wat ongezellig licht.

Afstandsbediening bij deze unit is leuk en zeker nodig als je wat klein bent.

De afzuigunit doet wat hij moet doen maar achteraf zou ik me wat beter hebben moeten inlezen en een unit met stillere motor en dimbare spotjes gekocht hebben.

J.H. Boekestijn 04-10-2017

mooi ontwerp

Idiaal zonder afvoerkanaal. wij hebben hem met een plasmade airfilter recirculatieluchtfilter.
mooi ontwerp en veel licht

Pluspunten

• geen afvoerkanaal nodig
  • mooi ontwerp tegen het plafond

Wilma60 04-09-2017

Mooi design

Onlangs een nieuw huis met nieuwe keuken en daarin alle apparatuur van Siemens aangeschaft. Mooi geheel, mooi design en makkelijk in gebruik. Ideaal met de afstandsbediening, filters kunnen zo in de vaatwasser.

Dorschman 06-04-2017

Goede, en degelijke afzuiging

Het is mooi afgewerkt in het plafond, functioneerd uitstekend. Geen luchtjes tijdens koken en daarna. Makkelijk te onderhouden.

Annette 19-03-2017

Mooi uiterlijk, goede afzuiging

Mooi weg te werken in plafond/koof, genoeg zuigkracht ondanks hoogte. Onopvallend maar mooi aanwezig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • onopvallend

Minpunten

• bevestigen

Gertruud 16-02-2017

zij-afzuiging perfect

De plafond unit is niet alleen erg fraai, maar doet vooral wat ie moet doen: heel goed afzuigen. De zij-afzuiging zorgt ervoor dat alle geurtjes, stoom en rook direct weg zijn. De afzuigkap is eenvoudig te bedienen op het apparaat zelf, maar kan ook met een afstandsbediening geregeld worden. Erg luxe misschien, maar voor mensen, die wat kleiner zijn zoals ik: erg handig. Het geluidsniveau varieert van redelijk stil tot best hoorbaar op de hoogste stand, maar daar zuigt ie dan ook prima voor.

Pluspunten

• afzuiging prima
  • uiterlijk

René 02-02-2017

Weinig geluid, zuigt goed af, plezierig licht

Deze geweldige plafondunit van Siemens is helemaal volgens verwachting. De unit is vrijwel geluidsloos tijdens het koken, heeft mooie vormgeving en plezierig en gemakkelijk in gebruik. Kortom een aanrader voor de echte siemens liefhebber!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk in gebruik

Elvire Wopereis 10-01-2017

mooie afzuig unit, strak design,met makkelijke bediening.

Deze afzuigunit zit geheel strak in het plafond weg gewerkt maar toch valt je oog er op door de mooie vormgeving. Met genoeg vermogen en eenvoudige bediening en heel belangrijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke bediening
  • goed vermogen
  • goede verlichting

Mirjan 09-01-2017

Valt erg tegen.

Het apparaat maakt zeer veel geluid. Geen aanrader voor een open keuken.
De verlichting lijkt wel een bouwlamp, veel te fel wit licht.

Tom Borsboom 29-12-2016

Mooi design afzuigkap

Afzuigsysteem met afstandsbediening, mooi design. Ideaal en geeft ruimte boven de kookplaat. Handig met afstandbediening.

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • geintergerered in plafond

Minpunten

• geluid

dvanlooy 13-12-2016

Luidruchtig

We koken nu gedurende een half jaar met deze dampkap en moeten zeggen dat ze wel zeer goed afzuigt maar enorm luidruchtig is. Ze is zodanig storend dat we de tv extra luid moeten zetten.

Claudia 01-09-2016

Mooi, strak en makkelijk

Een mooie strakke en gemakkelijk te bedienen plafond wazemkap. Het past perfect in ons plafond. Je ziet hem amper en doet zijn werk uitstekend. De roosters zijn gemakkelijk te reinigen en eruit te halen. De afstandsbediening maakt het mogelijk dat je hem gemakkelijk aan en uit kunt doen enz. Daarnaast kunnen wij er ook zo bij, wanneer de afstandsbediening net niet binnen handbereik ligt.

Pluspunten

• makkelijk
  • strak
  • afstandsbediening
  • roosters
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

FL 03-08-2016

Mooi design

Zeer goed werkende plafondunit, makkelijk te bedienen via afstandsbediening. Zeer veel werkverlichting door middel van de 4 LED lampen

Anoniem 02-08-2016
  • Product maand in bezit

Mooie afgewerkte en goedwerkende afzuigkap

De afzuigkap van Siemens werkt erg goed. Heel gemakkelijk te bedienen met een afstandsbediening. Het geluid valt me wel wat tegen. Ik had verwacht minder herrie te horen. Toch is dat het enige minpuntje wat er te melden is.

Melis 10-11-2015

De plafondunit ziet er heel strak uit en is heel praktisch in gebruik door de afstandsbediening. Hij werkt prima. Maakt wel redelijk veel kabaal.

Anna 08-11-2015

Heel mooi Design en heel praktisch in gebruik. De afstandsbediening is heel handig. De afzuiging stopt automatisch als er niet meer gekookt wordt, Dus ook heel zuinig. Een aanrader!

Dennis 29-07-2015

Mooie strakke elegante plafondunit met heldere verlichting en perfecte afzuiging. Past goed in een verlaagd plafond ten behoeven van een kookeiland.

Kor12 23-06-2015

Wat een fijne plafondunit is dit! Mooi, strak, krachtige afzuiging. Op standje 4 is het wel wat lawaaiig. Handige afstandsbediening. De ledverlichting die er in zit is ietwat aan de felle kant.