Siemens LF959RB51 - Reviews

roestvrijstaal

8,9

Claudia 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, strak en makkelijk

Een mooie strakke en gemakkelijk te bedienen plafond wazemkap. Het past perfect in ons plafond. Je ziet hem amper en doet zijn werk uitstekend. De roosters zijn gemakkelijk te reinigen en eruit te halen. De afstandsbediening maakt het mogelijk dat je hem gemakkelijk aan en uit kunt doen enz. Daarnaast kunnen wij er ook zo bij, wanneer de afstandsbediening net niet binnen handbereik ligt.

Pluspunten

• makkelijk
  • strak
  • afstandsbediening
  • roosters
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

FL 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Zeer goed werkende plafondunit, makkelijk te bedienen via afstandsbediening. Zeer veel werkverlichting door middel van de 4 LED lampen

Anoniem 02-08-2016 Product maand in bezit

Mooie afgewerkte en goedwerkende afzuigkap

De afzuigkap van Siemens werkt erg goed. Heel gemakkelijk te bedienen met een afstandsbediening. Het geluid valt me wel wat tegen. Ik had verwacht minder herrie te horen. Toch is dat het enige minpuntje wat er te melden is.

Melis 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

De plafondunit ziet er heel strak uit en is heel praktisch in gebruik door de afstandsbediening. Hij werkt prima. Maakt wel redelijk veel kabaal.

Anna 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heel mooi Design en heel praktisch in gebruik. De afstandsbediening is heel handig. De afzuiging stopt automatisch als er niet meer gekookt wordt, Dus ook heel zuinig. Een aanrader!

Dennis 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke elegante plafondunit met heldere verlichting en perfecte afzuiging. Past goed in een verlaagd plafond ten behoeven van een kookeiland.

Kor12 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Wat een fijne plafondunit is dit! Mooi, strak, krachtige afzuiging. Op standje 4 is het wel wat lawaaiig. Handige afstandsbediening. De ledverlichting die er in zit is ietwat aan de felle kant.