Siemens LF98BE542 - Reviews

eilandkap
Afzuigcapaciteit
870 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Cindy 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Mooie vormgeving, maakt wel enigsinds veel geluid. Ook verwacht je met huidige technologieen dat minder elektriciteit gebruikt wordt voor luchtafvoer in deze tijd

Jaap Siemens 16-06-2017

Afzuiger die doet wat ie moet doen

Eindelijk een afzuiger die doet wat ie moet doen. Hij is stil en zuigt alle etensgeuren weg. En... hij ziet er strak uit. Kortom erg blij met deze aankoop!

Johan 01-04-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie uitstraling en goede werking!

De eilandschouw heeft een mooie uitstraling en een goede werking. Dimbare ledverlichting maakt het af. Topproduct!

Pluspunten

• dimbare ledverlichting

Minpunten

Lian 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

goede zuigkracht, makkelijk schoon te houden

Deze afzuigkap heeft een zeer goede zuigkracht, welke te verdelen is over 5 standen. Daardoor stinkt het vrijwel nooit in de keuken. De filters zijn erg makkelijk te verwijderen en kunnen schoongemaakt worden in de vaatwasser. De ledverlichting geeft veel licht af, waardoor je alles goed kunt zien, ook als je verder geen verlichting aan hebt in de keuken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • filters zijn makkelijk te verwijderen
  • goede ledverlichting
  • filters makkelijk schoon in vaatwasser

Minpunten

• n.v.t.

Mariavb 20-09-2016

Afzuigkap die alle luchtjes wegzuigt.

Nu we de afzuigkap een poosje gebruiken durf ik wel te zeggen dat deze de luchtjes heel goed wegneemt. Onze keuken is verbonden met de kamer en luchtjes zijn dan heel vervelend, maar we hebben nu nergens last van. De afzuigkap maakt niet veel herrie,ook niet op de hoogste stand. De bediening is eenvoudig.
Een fijn apparaat.

Yves C 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke krachtige afzuigkap

Een mooie RVS afzuigkap met slanke afzuig-unit, 3 standen voor normale afzuiging, en tevens ook 2 powerstanden voor extra krachtige afzuiging. De kap heeft 4 led spotjes ter heldere verlichting van het kookgebied.
De kooklucht krijgt geen kans om zich in de keuken te verspreiden, de afzuigkap zuigt met gemak alles weg, zonder hinderlijk geluid.
Kortom, een prima apparaat!

Arie van Dijk 17-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima afzuigkap

We hebben een schiereiland in de keuken en daarom voor een recirculatiekap gekozen. We zijn erg blij met deze afzuigkap. Redelijk stil en vooral de lucht is erg schoon!
Het is ook prettig dat hij aangeeft wanneer hij moet worden gereinigd.

M4rk 06-04-2016

Gewoon een goede afzuigkap

Hoe vanzelfsprekend een afzuigkap ook lijkt te zijn, deze kap heeft net dat stukje extra comfort. Een stand welke er voor zorgt dat hij na een aantal minuten automatisch uitgaat, goede verlichting en veel keuze qua standen: van stil tot volle kracht, hij maakt niet extreem veel geluid.

Wilting 23-03-2016

Top recirculatie systeem

Dit product sinds Januari 2015 in gebruik, makkelijk te bedienen en een perfecte afzuigkracht. Wij hebben het syteem boven ons kookeiland in de woonkamer, we gebruiken het systeem incombinatie met de cleanair unit en als recirulatie systeem (geen pijp naar buiten) . Kookluchtjes zijn kort na het koken verdwenen, of kort ruikbaar. Vooral de timer voor uitschakelen is super handig. Het onderhoud van het systeem valt tot op heden ruize mee 1x de rvs filters in de vaatwasser gehad.

FrappaZ 29-02-2016

Geen kookluchtjes meer

Heerlijk weer eens te kunnen roerbakken zonder dat mijn hele woonkamer blauw staat. Geweldige eilandschouw die alle luchtjes afzuig en daarbij nog erg stil is ook. De (dimbare) led-verlichting zorgt dat je ook voldoende zicht heb op je kookkunst. Jammer dat er maar aan een zijde een schakel-unit aanwezig is, mijn vorige Siemens eilandschouw had er twee, maar heeft deze meer standen.

Michel 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een makkelijk apparaat om te bedienen en een zeer strak design wat aansluit bij onze keuken. Samen met de andere apparaten van Siemens maakt dat onze keuken af.

jerry 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Werking is zeer goed met niet te veel geluid. Tevens is het heel makkelijk te bedienen aangezien er maar 4 knopen op zitten!
Voor ons kookeiland geeft de afzuigkap met zijn 4 lichtpunten genoeg licht om het hele eiland te voorzien van licht

Vettel 17-09-2015

Prachtige, sterke afzuigkap

Fantastisch apparaat, na het koken geen kookluchtjes in huis! Zeker aan te raden in combinatie met recirculatieset

AS 07-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie schouwkap, hangt voor het (hoge) raam, prima oplossing. Stil, krachtige motor, werkt ook prima met recirculatie filters

Kninieh 28-08-2015

Top design!!

3 maand werk ik er nu mee. Schoonmaken van de roosters is makkelijk, eruit klikken, in de vaatwasser en erin klikken. zeer gebruiksvriendelijk, hoewel ik nergens in de gebruiksaanwijzing kon vinden hoe je het icoontje, wat aangeeft dat de roosters vuil waren, kon wissen. Tevens is mij niet geheel duidelijk hoe ik de buitenkant van de schouw het beste kan schoonmaken.
Onder de schouw zit erg mooi helder ledlicht dat het kookgedeelte zeer prettig verlicht. Ook maakt de schouw weinig geluid, wat zeer prettig is in een woonkeuken!

Marco 26-08-2015 Product kwartaal in bezit

Sterke afzuiging en geeft geen geur. Verlichting heeft twee standen en verloopt met een soort dim effect.

E. de Boone 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu ben ik zeer tevreden over het apparaat, hoewel ik dit pas enkele dagen in gebruik heb. Geluidsarm en prima afzuigend.

chantal k. 13-06-2015 Product half jaar in bezit

De roosters zijn makkelijk eruit te halen en schoon te maken. De afzuigkap heeft meerdere standen die goed werken. Verder is de kap makkelijk in gebruik en duidelijk

Miranda123456 09-06-2015 Product maand in bezit

Mooie dimbare LED-verlichting en gemakkelijke bediening. Het maakt niet veel geluid. Energiebewust: na x aantal minuten op stand intensief gaat deze automatisch naar stand 3.

Annemiek Diender 25-02-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg tevreden over de kap. Hij zuigt goed af en de verlichting is erg mooi. Ook het design is erg mooi.