Bosch DWB097A51 - Reviews

roestvrijstaal

8,9

Harm 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fraaie afzuigkap

Mooie afzuigkap met voldoende afzuig kwaliteit roosters makkelijk te verwijderen en te reinigen.
Goede verlichting.

Minpunten

• Maakt veel geluid in hoogste stand

CvE 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch schouwkap

Zeer mooie Bosch rvs schouwkap, met zeer handige verlichting, roosters zijn uit te nemen, zuigkracht is zeer goed.

MarcelB24 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Onvoorstelbaar, hoe veel stiller deze afzuigkap is ten opzichte van mijn vorige. Het design is ook prachtig, geen overbodige toestanden en degelijke drukknoppen in plaats van gammele schuifjes.

Zomaar 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goed werkende en makkelijk bedienbare afzuigkap. Hij heeft een mooie vormgeving en een goede werking. Heldere led verlichting.

Maarten 08-11-2015 Product half jaar in bezit

Wat me meteen opvalt; deze afzuigkap is erg stil! Vooral als je de afvoerslang netjes strak wegwerkt. Bij ons zit deze vrij los in de koof dus hoor je het suizen van de lucht nog goed.

De witte verlichting is sterk en helder. Extra verlichting is bijna niet nodig! Duurzaamheid weet ik nog niet, aangezien we hem pas een half jaar hebben.

Frank van der Linden 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is erg stil. Het zuigt goed, en de verlichting is goed om onder te koken - precies wat je van het apparaat verwacht.

Marcel 29-08-2015 Product paar weken in bezit

Nette strakke afzuigkap.
Goede afzuiging en mooi stil .
Bediening voelt degelijk aan.
Filters makkelijk te verwijderen.

Marjolein 19-08-2015 Product maand in bezit

Het is een stevig afzuigkap, die heel gemakkelijk is te bedienen. Daarnaast ook gemakkelijk schoon te maken. Verder is het geluid zacht en heeft deze zelfs nog een powerstand. Kortom zeer tevreden.

Chantalrdam 01-06-2015 Product maand in bezit

Deze prachtige afzuigkap nu enkele maanden in mijn bezit. Naast de goede 'looks' is deze afzuigkap werkelijk geruisloos op de lagere standen en matig geluid op de hogere standen. En het belangrijkste van alles: het houdt vieze luchtjes uit mijn huis weg!

E. Brussen 30-04-2015 Product kwartaal in bezit

Nu een paar maanden in bezit en erg tevreden met de aankoop. De afzuigkap heeft een mooi design en is degelijk gemaakt. De motor is krachtig maar stil (voor een afzuigkap). We hebben de afzuigkap aangesloten op een (grote) doorvoer naar buiten met daarin een terugslag klep. Een buitenafvoer zorgt altijd voor een betere doorvoer en is stiller in gebruik dan recirculatie. Hiermee is zelfs op stand 3 is een gesprek voeren nog mogelijk. De LED verlichting geeft een goede verlichting over de gehele kookplaat en is energiezuinig in gebruik. De stalen filters zijn uitneembaar en kunnen in de vaatwasser.