Bosch DWB098E50 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Chris 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Superstille afzuigkap!!

Superafzuigkap met een geweldige afzuigkracht. Hij maakt zeer weinig geluid! Op de laagste stand moet je goed luisteren of hij wel aanstaat. Ik zou hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • krachtig

afzuigkap 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooie stille afzuigkap

Met een 120 diameter slang maakt de asfzuigkap weinig geluid. De dimfunctie van de verlichting is leuk en geeft voldoende licht op het kook gedeelte.
Filters zijn makkelijk te reinigen.

JanK 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

4,7
Voelt niet degelijk aan, vetfilters hangen er helemaal scheef en gammel in. Dit verwacht je niet van een Bosch apparaat.

Ger 27-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi afgewerkte wasemkap. Erg stil en doet zijn werk goed. Brede schouw zorgt ervoor dat ook de wasem van 5 pannen goed afgezogen wordt. Kap heeft om zijn werk goed te doen wel grote afzuigpijp nodig.

fried 12-08-2015 Product half jaar in bezit

mooie strakke kap, tamelijk stil (dit is afhankelijk van je buis diameter en aantal bochten) en makkelijk te reinigen. over de duurzaamheid kan ik na een half jaar nog niets zeggen, maar ik verwacht weinig problemen.

led verlichting welke ook te dimmen is.

E Hofste 17-07-2015 Product paar weken in bezit

Prima afzuigkap weinig lawaai de led verlichting is dimbaar veel keuze in afzuigvermogen en op boost erg veel afzuigvermogen.

Trudy Joor 09-07-2015 Product maand in bezit

Het is een toppertje. Zuigt krachtig alle luchtjes direct af. Het geluid is niet storend. De vormgeving is helemaal naar mijn zin. Makkelijk in onderhoud. Als je een rvs schoonmaak/poetsmiddeltje gebruikt, blijft hij prachtig.
Kortom: een van mijn beste huishoudelijke aankopen van de afgelopen jaren. Ik ben er helemaal gelukkig mee.

PS: de duurzaamheid kan ik (nog) niet beoordelen, omdat ik hem pas 1 maand in gebruik heb. Maar de Fa. Bosch kennende zal dat zeker niet gaan tegen vallen.

Malphy 20-06-2015 Product maand in bezit

Duurzaamheid nog niet te beoordelen aangezien pas in het bezit. Erg stil. Super zijn de extra intensief standen en de nalooptijd.

LED verlichting, welke dimbaar is, geeft goed licht.
Ook de melding dat de filters schoongemaakt moeten worden is erg handig.

Lin72 26-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie degeglijke afzuigkap met een moderne uitstraling. Gemakkelijk te bedienen. Ledverlichting is aangenaam.

MaykelS 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooie strakke kap. Fijne led verlichting die de kookplaat zeer goed verlicht. Met zijn 92cm breed haalt hij alle luchtjes uit de keuken, zelfs tijdens het pannenkoeken bakken op de turbo stand stinkt het huis niet. Wat hij tevens zeer stil doet !

Perfecte aankoop !

bami7 22-03-2015 Product paar dagen in bezit

goede degelijke afzuigkap, met goede zuigkracht en diverse standen. Makkelijk schoon te houden roosters kunnen er makkelijk uit en zo schoon.

jst71 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

strakke uitvoering, groot formaat, ruim over kookplaat. Moet ALLES afzuigen......
Ziet er gestroomlijnd uit.