ETNA AB660RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB660RVS op Kieskeurig.be.

Blanca 04-10-2020

Mooie uitziende afzuigkap die erg goed werkt

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Afzuigkap ziet er erg mooi uit. Maakt de keuken alleen maar mooier. Makkelijk naar wens op te hangen, zelfs voor recirculatie. Handig dat de vetfilters in de vaatwasser kunnen. Heeft 3 standen en een intensief stand. Mooie verlichting. Erg mooi en nuttig apparaat.

Pluspunten

• Mooi
  • Handig

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste Blanca,

Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt dat je hiervoor de moeite hebt genomen en wij vinden het fijn om te lezen dat de afzuigkap zo goed bevalt en een mooie aanvulling is in je keuken. Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Bert 31-08-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Mooi apparaat, zuigt fantastisch, zeer tevreden ,vlotte aflevering.
Eenvoudige montage, goed verpakt, geen krassen of deuken

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • doet zijn werk heel goed

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Bert,

Dank je voor de review. Fijn dat je de afzuigkap aanbeveelt en aangeeft dat de kap goed zijn werk doet. Wij wensen je veel plezier met deze aankoop!

Chantal Webcareteam ETNA

frans 08-07-2020

Afzuigkap met enorme zuigcapaciteit

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

De afzuigkap werkt prima en heeft niet zoals de meesten 3 standen maar 4. De afzuigkap werkt prima zelfs in de laagste stand. De roosters zijn gelukkig dusdanig groot dat is in een normale spoelbak gereinigd kunnen worden. Het uiterlijk is rustig zonder overdadige luxe. De afzuigkap doet waar hij voor gemaakt is en dat werkt 100%

Pluspunten

• zuigcapaciteit
  • Rooster makkelijk schoon te maken
  • toetsbediening

Minpunten

• Geluid had iets minder gemogen

Officiele reactie van Atag 09-07-2020

Beste Frans,

Vriendelijk bedankt voor je mooie en duidelijke review en wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Claudia Webcare team ETNA.

Dirk 07-03-2020

Mooi Design

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Heel mooi apparaat. Voldoet zeker aan de afvoer capaciteit . Goede verlichting en de 4 afzuigstanden maken niet
overbodig veel lawaai.

• Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 09-03-2020

Beste Dirk, bedankt voor je review en wensen je veel plezier met deze aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Monique 30-01-2020

Prima koop

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Prima product. Mooie uitstraling, 4 standen, makkelijk uitneembare filters. Het enige minpunt wat ik tot nu to heb ondervonden is dat je het rvs wel moet oppoetsen. Je ziet er snel vlekken op.

Pluspunten

• 4 standen
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Je ziet snel vlekken op rvs.. dus veel poetsen

Officiele reactie van Atag 31-01-2020

Beste Monique,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afzuigkap. Een eigenschap van RVS is dat het gevoelig is voor vlekken. Wij begrijpen heel goed dat de RVS afzuigkap een blikvanger in de keuken is en je daarom graag wil dat hij er mooi uitziet. Voor het normale onderhoud is een afwassopje voldoende. Je kunt een eventuele vettige laag verwijderen met een afzuigkapreiniger, hiermee maak je het RVS schoon en kaal. Daarna gebruik je een Polisher met een zachte doek(microvezel). Hierdoor verdwijnen de vingerafdrukken en de doffe vlekken. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA