Tunturi C65

9,3 (3)

Virtufit CTR 1.1 Crosstrainer - Gratis trainingsschema

Virtufit CTR 1.1 Crosstrainer - Gratis trainingsschema
Bekijk alle Crosstrainers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Tunturi C65 op Kieskeurig.be.

Ann Lee 16-05-2011

Sinds vorige maand deze crosstrainer in bezit op aanraden van de verkoper.

Zeer goede degelijke crosstrainer. Tot zover geen problemen ondervonden. De slaglengte is ook goed voor zowel kleine als lange mensen

casmir 23-07-2009

Mooi stevig apparaat met een vliegwiel van maarliefst 38 kg. Het apparaat is wel erg groot dus je moet flink wat ruimte hebben.
Vooral de schuivende beweging (ellips) die je maakt met de voeten/benen is erg prettig en ontziet de knieën.
Ik heb het zelf in elkaar gezet op basis van de bijgeleverde tekening. Dit kost je wel 3 tot 4 uur, maar is goed te doen (het scheelde ook 100 euro op de aanschaf). Ik heb 1190 euro betaald en er zit 3 jaar garantie op.
De handleiding en beschrijving van alle mogelijkheden had wat mij betreft wat duidelijker en uitgebreider mogen zijn.

Andre Vermeulen 16-07-2009
  • Product half jaar in bezit

Ik heb deze crosstrainer paar maand geleden aangeschaft.
Top apparaat, prijs was via internet destijds 700 euro goedkoper.
Vandaar dat we besloten deze aan te schaffen. De C35 was anders de crosstrainer geworden maar door de aktie kregen we nu de C65 voor een prijs van C35.

erg prettig om op te trainen, voor de vele instelmogelijkheden zijn prettig.
Waar wij ook opgelet hebben is dat ik met 1.95 meter en ook mijn vriendin van 1.65 meter erop kan trainen.
Verder zit er nog 4 jaar garantie aan huis op.