Flow Fitness DCT 250 i Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
140 kg

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

jaydee2011 22-08-2014 Product paar dagen in bezit

apparaat ziet er goed uit, loopt gesmeerd. Heeft veel mogelijkheden waaronder trainingsprogramma's , cardio training ( met automatische aanpassing van weerstand) , handmatige instelling. Je kunt theoretisch met de app Iconsole je apparaat besturen en trainingen bijhouden op een duidelijk scherm. Nadeel is dat de app erg slecht verbinding maakt, vanzelf afsluit, regelmatig vastloopt, niet makkelijk af te sluiten is etc. Een drama app, waar je werkelijk niets aan hebt tenzij je graag alles opnieuw instelt om de 10 minuten tijdens het trainen. crosstrainer een aanrader, maar verwacht niets van de app.

robert-weert 20-05-2015

APP werkt bij mij prima hoor, je kunt beter de iconsole+ of iconsoleHD app gebruiken. Werkt perfect op mijn hometrainer én crosstrainer

robert-weert 20-05-2015

App werkt bij mij prima hoor, ik gebruik de iconsoleHD app op een ipad2 (op mijn lenovo tab werkt het ook) op hometrainer en crosstrainer. Nog niet 1x vast gelopen