Sony PlayStation 3 Slim 160GB zwart

Xbox One
Microsoft Xbox One 1TB Tom Clancy’s The Division Bundle

9,4

Floris Kadijk 17-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Volgens mij behoeft dit systeem geen nadere info. Een dikke 'prima' op alle fronten zoals kwaliteit, vormgeving, gemak, plezier, etc, etc..

GRiZLOC 10-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik heb al sinds de PS3 slim uitkwam toen nog de 120GB versies er 2 gekocht. Een voor mezelf en een voor mn zoon. De PS3 Slim is gewoon de beste bedrade en draadloze media streamer / 3D Blu Ray speler en games console. Het is een prima en degelijke apparaat welke een fantastiche aanvulling is op een 1080p Full HD LCD / LED of Plasma TV. Als je de PS3 Slim aansluit aan je HDTV met een HDMI kabel (welke helemaal niet duur hoef te zijn want een goedkope HDMI kabel is net zo goed als een dure) weet je niet wat je ziet. Een CD afspelen is een genot, een DVD film welke wordt ge-upscaled naar 1080p is een genot en to slot een Blu Ray Disc is een ware genot. Zo veel meer details dan een normale DVD film. Als je ook nog de luxe hebt van een AV receiver met bij passende home cinema speakers dan is het helemaal compleet. Je kan DTS HD Master Audio en Dolby True HD bit-streamen naar je AV receiver en dan hoef je nooit meer naar een bioscoop. Ik ben erg tevreden over de PS3 Slim en ben ervan overtuigt dat al gaat er een ooit kapot ik ga er meteen een vervangende bij kopen want ik kan niet meer zonder een PS3 Slim. Gewoon een super apparaat.

ronanskie 15-12-2011 Product jaar of meer in bezit

toen ik de playstation kocht zag ik direct hoeveel mogelijkheden er waren. verder is de beeldkwaliteit ook heel goed .evenals het geluid de vormgeving is niet erg speciaal .en ook behoorlijk degelijk

syb1234 17-11-2011 Product paar dagen in bezit

Vanaag toch maareens de playstation 3 gekocht voor het spel gran turismo 5. Ookal heb ik hem pas 1 dag wat een apparaad. Prachtig beeld met hdmi kabel. Blue ray speler werkt ook perfect. Hopelijk nog veel plezier van dit apparaadje.

Jash1989 22-07-2011 Product paar dagen in bezit

Eindelijk dan ook mijn PS3 besteld en ontvangen. Beeld en geluid weten we, is allemaal perfect en dat kan ik nu bevestigen voor jullie. Echt onmogelijk om teleurgesteld te zijn.

Mogelijkheden hou ik toch op een 9. Je krijgt natuurlijk net geen internetkabel, hdmi kabel en 2e controller erbij. Ook kan je geen .mkv bestanden afspelen via je USB. Moet je eerst converteren. Terwijl dat toch de meest gebruike hd-container is.

Het zijn kleine dingen, maar ik klaag verder niet over de mogelijkheden. Het blijft een compleet media center.

De degelijkheid is nog niet van toepassing. Hij gaat nu wel heel soepel maar ik heb hem pas een dag of 2.

Jeffrey Rossen 11-07-2011 Product maand in bezit

Deze playstation 3 is Super geweldig je kan gratis online. terwijl je voor een xbox 360 moet betalen, Kun je hier gewoon lekker online gamen ( Met internet ).
Het is beste beeld wat ik ooit heb gezien. Stille koeler, Downloud snel. In 1 word GEWELDIG!!!!!!!!!!!! KOPEN JONGUHHHHHHHHHHH.

thirzagirl 22-01-2011 Product half jaar in bezit

9,4
dit ding is in 1 woord: geweldig. je kan er alles mee.
dit is echt voor mensen die van online spelen houden, en graag genieten van mooie graphics.
ik zag iemand die zei: jammer dat er geen accu of batterij in de console kan, nu moet je hem alweer slopen of een nieuwe kopen... best wel dom hoor, LAADT HEM OP OFZO? haha maar verder, niet twijfelen maar kopen dit ding. geen spijt;)

playonhd 08-12-2010 Product paar dagen in bezit

Met deze nieuwe 160GB console heeft Sony zichzelf echt overtroffen.
3 weken in bezit.
Je hoort hem helemaal niet,en hij wordt ook niet echt warm.
Dvd kijken,goed.
Spel spelen,goed.
Nog geen Blu-ray gekeken.
Regelmatig updates.
Internet,goed,maar het moet wel snel zijn.
Bedraad is het beste,kan ook draadloos.
Bleu tooth.
Alleen jamer dat in de controler geen accu of batterij kan aan de onderkant,dan moet je hem al slopen,of een nieuwe controler kopen.
De knoppen aan de voorkant onder,moet je nu wel heel ver indrukken,niet fijn.
Daardoor kan de controler uit je handen schieten.