Nintendo Switch - Let's Go, Pikachu! zwart, geel

Bekijk alle Consoles

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Switch - Let's Go, Pikachu! zwart, geel op Kieskeurig.be.

Vonkie 23-01-2018

Leuk apparaat

Geweldige veelzijdige console.
Eigenlijk hebben mijn voorgangers het goed omschreven, ik zal alleen maar in herhalingen vallen.

Of deze console het succes van de Wii zal herhalen, ik vrees van niet. Deze console mist fysieke belevenissen van de Wii, is niet erg vandaar dat deze het succes nooit zal evenaren.

Nadeel van de Switch is het aanbod van de spellen, heel, heel erg mager. Mede gezien dat de Switch al bijna een jaar op de markt is het aanbod erg mager. Ondanks dat er miljoen over de toonbank zijn gegaan, erg vreemd. Wel veel beloftes, die al maanden terug zijn gedaan.

De Wii U was ook al geen hardloper met aanbod spellen, de laatste spellen war meer vijf euro spellen. Gezien de grote aantallen verkochten consoles, hoop ik dat Nintendo snel de draad oppakt.

Beeldkwaliteit kan je enigszins vergelijken met de Playstation 3. Daar heeft Nintendo wel een klein inhaalslag gemaakt ten zochten van de Wii en de Wii U.

Menu instellingen wijzen bijna van zelf, al had een papieren handleiding geen overbodige luxe geweest. Maar het schijnt in te zijn om deze achterwege te laten.

Al met al, een goed concept, en zeker een aanrader. Het aanbod van de spellen zal voor de zomer wel op gang komen……al ben ik een beetje sceptisch.

UPDATE

Toch nog even een aanvulling op de door mijn reeds geplaatste review.
Ik blijft ook bij mijn eerder geplaatste beoordeling, echter….het spelaanbod is een groot min punt. Ik lees ergens veel toffe spellen. Ik zie ze nergens, op de Nintendo site staat al meer dan een half jaar Binnenkort verwacht, bij diversen winkel site's staat ook al maanden in Pre order.
Het grootste aanbod van de switch spellen dateren nog uit de "gouden" Wii periode.

Voor de peutertjes grappige spellen, waarvan de grafische invulling ook van de Wii tijd is.
De Mario reeks en de Lego reeks komen in de buurt van de Playstation 3
Ik vermoed net als de Wii U, dat ook deze console langzaam van het toneel zal verwijderen.

Als Nintendo weer succes willen worden, moeten ze echt naar de grote spelers als Sony Playstation en de XBOX gaan kijken. Wil je meer spel keuze, dan moet je niet voorde switch gaan.

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • veelzijdigheid

Minpunten

• accu duur
  • aanbod spellen
  • Joy-con soms moeilijk te verwijderen van console

Mario 23-11-2017

Dé gadget van 2017

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Heb de Switch nu ruim een half jaar in bezit. Letterlijk, want het ding gaat echt overal mee naartoe. Het scherm is prachtig, het switchen tussen tv en handheld gaat super vloeiend en er zijn inmiddels meer dan genoeg topgames om te spelen. M'n PS4 staat hierdoor al maanden onaangeroerd. En dat zal ook nog wel even zo blijven ben ik bang...

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Veel toffe games
  • Zowel handheld als tv-console
  • Vernieuwende multiplayer opties
  • Zeer geschikt voor jong en oud

Minpunten

• Batterijduur bij sommige games

Martin 05-06-2019

Uniek concept werkt goed: Ultieme Nintendo beleving.

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

De Nintendo Switch is nu anderhalf jaar in ons bezit en het mag gezegd worden dat het een goot succes is. Het spel aanbod was aanvankelijk niet groot, maar inmiddels is er genoeg keuze zoals grote triple A games van Nintendo zelf: Mario Odyssey, Mario Karts en Zelda. Maar ook grote studio's zijn nu over de streep dus bijvoorbeeld Fifa 19 en 20 zijn gewoon te spelen op de Switch. Ook zijn er talloze kleine indie games te verkrijgen waarbij Celeste en Hollow Knight absolute toppers zijn. Ook Fortnite ontbreekt niet. Fornite wordt hier veel gespeeld. Een paar klasgenootjes van mijn zoontje hebben ook een Switch. Ze zitten hier dan op de bank en spelen online tegen elkaar, maar zijn toch samen. Erg leuk. Ook kan je met 1 console tegen elkaar Mario karten of tennissen.
Het switchen tussen handheld en TV gaat feilloos. Het is bijna ongelooflijk hoe makkelijk dat werkt. Het scherm lijkt wat klein met een lage resolutie (720p) maar dat ervaar je helemaal niet zo. De games zien er superstrak uit en zijn goed te spelen. Bovendien schakelt de Switch naar Full HD als je via je TV speelt.
De batterijduur wordt nog wel eens als issue genoemd in reviews. Toch wordt dat hier niet zo ervaren. 4 uur duurt langer dan je denkt, en dan nog kan tegen die tijd gewoon docked (via de TV) gaan spelen waardoor de Switch weer oplaadt. Ook is het mogelijk een adapter te gebruiken.
Is er dan helemaal niks negatiefs te zeggen over de Switch? Klein dingetje wat mij betreft: De Linker Joy con werkte na 10 maanden niet helemaal correct meer. Werd keurig vervangen onder garantie, maar als ik een paar maanden later was geweest was dat niet zo makkelijk gegaan. De bouwkwaliteit van de Switch is verder prima, maar toch niet zo onverwoestbaar als we gewend zijn van eerdere Nintendo Handhelds. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Pluspunten

• Switchen van handheld naar TV
  • Super Mario! Mario Karts! Zelda!
  • Samen gamen met 1 console
  • Makkelijk mee te nemen op vakantie

Minpunten

• Bouwkwaliteit van de joycons

Bas123 16-01-2018

Fantastische kwaliteit!

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Het is een heel handige console dat je de kans geeft om zo veel en vaak mogelijk te kunnen gamen. Ik gebruik het thuis, in de trein en op het vliegveld. Ook de games zijn erg leuk.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Mooie kleuren
  • Snel oplaadbaar
  • Leuke spellen

Martijn 19-12-2018

Slechte bouwkwaliteit

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Leuk, handzaam apparaat, met leuke games. Echter bouwkwaliteit is bagger. Binnen een jaar joycon defect, kan gebeuren... echter valt dit volgens nintendo niet binnen de garantie, want gebruikersschade... Is alleen normaal meegespeeld, toch defect. Denk dat apparaat bedoelt is om heel af en toe op te spelen. Kinderen sparen hier nu voor playstation. Jammer

Pluspunten

• handzaam
  • leuke games

Minpunten

• slechte service Nintendo
  • Slechte bouwkwaliteit
  • duur

Polleke 23-11-2017

Lekker mobiel gamen

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Gamen op mijn iPad was ik zat van. Bediening via het scherm is leuk maar ik miste echte controllers. De Switch is degelijker dan ik verwachte. Hij ligt goed in de hand en het gamen is gewoon fijn. Aansluiten op het scherm is leuk maar meestal gebruik ik hem in de trein of bij vrienden. Voor het echte werk heb ik altijd nog mijn Xbox.

Pluspunten

• Handzaam
  • Leuke spellen
  • Lekker flexibel

Minpunten

• Niet superkrachtig
  • Toch een hoop losse spullen