Nintendo 3DS XL + Super Mario 3D Land wit - Reviews

Display diagonaal
4,88 inch
Portable
3d

Beoordeling op basis van 1 review

producten123 14-12-2011 Product paar weken in bezit

Een superleuke console, helemaal als je Mario speelt! Het doet heel erg denken aan de eerste Nintendo Nes van vroeger.

De 3D functie vind ik geen toegevoegde waarde hebben. Als je deze aanzet, dan moet je echt recht voor je schermpje zitten anders gaat het spiegelen. Zit je dus zo diep in je spelletje, dan moet je er op letten dat je niet beweegt, anders zie je dus niets meer. Bij de 2D functie heb je hier geen last van. Ook krijg ik hoofdpijn als ik langer dan een halfuurtje met de 3D functie speel. Maar goed, de 2D functie doet het prima en er zijn meer dan voldoende leuke spellen.

Ik vind deze console echt een aanrader, omdat ik de spellen op bijv. de XBox of PS3 te ingewikkeld vind en niet echt intuïtief. De 3DS heeft wat 'simpelere' spellen en dat vind ik juist het leukste.

Het geluid is echt prima, als je in je eentje in de ruimte zit hoef je deze absoluut niet voluit te zetten om het goed te kunnen horen. De kleuren en beeldkwaliteit zijn ook echt perfect bij 2D, 3D is dus niet optimaal. Dit hangt echter wel af van het spel. De beeldkwaliteit bij Mario is bijvoorbeeld vele malen beter dan bij The Sims die ik ook heb.

De console ziet er ook echt strak uit, ik heb de witte versie. Een heel mooi ding en lekker klein. Dus ook fijn voor onderweg.

Al met al raad ik deze console zeker aan! Al denk ik dat de gewone DS ook voldoet aan mijn verwachtingen, omdat ik de 3D functie dus niet gebruik.