Trust MaxTrack Wireless - Reviews

Draadloos
Aantal knoppen

Goedemiddag 20-10-2015 Product half jaar in bezit

3,7
Ik heb deze muis ongeveer een half jaar geleden aangeschaft, in het begin deed hij het goed maar naar verloop van tijd deed hij het vaak niet. Tijdens gebruik blijft de muis ineens haken, dit is alleen te verhelpen door de ontvanger er uit te halen en er opnieuw in te doen en de muis uit en aan te zetten, na ongeveer een minuut werkt het weer. Dit gebeurt meerdere malen per dag en is erg storend. Ook werkt het scrol wiel niet goed meer, bij het omlaag scrollen schiet hij ineens weer omhoog. Al met al een waardeloze muis voor deze prijs.

Sander1900 26-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze muis afgelopen weekeinde gekregen. Ligt prima in de hand, verplaatst makkelijk over de muismat en de knoppen zitten (voor mij) op de juiste plek. Probleem is alleen dat hij het niet doet, althans niet met mijn rechterhand. Als ik hem met links bedien doet hij het prima. M.a.w. de afstand tussen muis en USB-stick mag niet meer zijn dan circa 60 cm, anders doet hij het niet, want mijn PC staat aan de linkerzijde en dat kan niet anders in mijn situatie.
Kortom, prima muis, alleen de maximale communicatieafstand beperkt de muis sterk in haar mogelijkheden

arnoudz 20-01-2013 Product kwartaal in bezit

Voor mij zijn bij een muis vooral van belang:
handligging, gewicht, forward/backward-knoppen.

Muizen met 2 AA batterijen vallen voor mij af, omdat ik ze te zwaar vind.
Deze muis heeft 1 AA batterij, en is daarmee niet te zwaar.

Scroll-wiel is voldoende soepel met tandrad-gevoel.
De Bluespot techn. zorgt voor hoge precisie en werkt erg lekker.
Er zit een DPI switch op voor het snel omschakelen van de DPI, werkt erg goed.
Hij ligt heerlijk in de hand (lengte muis in de orde van grootte 12.5 cm), ik heb redelijk grote handen, en de palm van mijn hand wordt niet volledig ondersteund, maar ik mis dat toch niet bij deze muis. Iemand met kleinere handen zal de muis ook prettig vinden.
De backward/forward knoppen zijn goed bereikbaar voor de duim, al hadden ze voor mij een fractie meer naar voren mogen worden geplaatst (d.w.z. richting duimmuis), maar omdat ze een stukje uitsteken, zijn ze toch prima te bereiken.
Kleine USB-receiver, niets op aan te merken.
Duurzaamheid is nog niet goed te beoordelen, omdat ik de muis pas paar maanden heb, maar nog geen problemen bemerkt.

Al met al een heerlijke muis om mee te werken. Prima prijs-/kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen!