Apple Magic Mouse

Verbinding
bluetooth
HP Z5000 Silver Wireless Mouse

elroy90 27-09-2014 Product kwartaal in bezit

Ik werk al langer met Apple.
De Apple Magic Mouse heeft een mooi design.
Ik heb altijd met goedkope muizen gewerkt, maar fijn werkte het echter niet.
En nu werk ik met de Apple Magic Mouse.
Het design is mooi, dat zei ik al.
Maar is het een goede muis?
Zeker weten, de Apple Magic Mouse ligt lekker in de hand, is niet te zwaar, reageert supersnel.
En het scrollen gaat echt heel goed, dat ik ook het fijnste aan de Apple Magic Mouse, een veeg naar links, en je gaat naar de vorige pagina, deze manier werkt ook als je foto's aan het bekijken bent.
Het scrolwieltje mis je geen moment, sterker nog: dit werkt nog veel fijner en precieser.
De muis is duur, maar is z'n geld dubbel en dwars waard.
Nog geen moment spijt van gehad.

rone67 23-11-2012 Product half jaar in bezit

Ziet er mooi uit maar is totaal niet ergonomisch ontwikkeld. Ga je hem veel gebruiken(een paar uur per dag) en iil je geen muisarm/hand… dan raad ik deze ten zeerste af! Daarnaast beweegt ie ook log over een vlak oppervlak. Pluspunt is dat het scrollen wel perfect is. Dus Apple besteed wat meer aandacht aan de ergonomie voor de gebruiker!!

faustopatricia 22-06-2011 Product half jaar in bezit

TOP ! Als geen ander. Eerst oefenen en dan wil je geen ander muis meer. Werk soeppel, makkelijk, schrollt en rolt gwelding en het is voor je handspieren super.
Mensen die de magic muis niet zo vinden is omdat ze niet goed weten hoe de muis werkt.

maestrojan 19-06-2011 Product paar dagen in bezit

Prachtig vormgegeven muis. Dat is iets wat je wel aan Apple kan overlaten. Helaas in het gebruik wat lomp. Hij schuift niet makkelijk over het oppervlak en is zwaar in gebruik. Het scrollen is wel erg bijzonder (met je vinger over het oppervlak schuiven), maar na enige tijd is daar de nieuwigheid wel vanaf. Mijn huisgenoten beginnen inmiddels al een beetje te morren.

Het is dat deze muis werd meegeleverd met mijn iMac, maar ik zou hem bij regelmatig gebruik toch niet aanraden (tenzij je de looks belangrijker vindt dan het gebruik, dat kan natuurlijk ook)

Bertrand1970 29-04-2011 Product paar dagen in bezit

Ontzettend fijn in het gebruik en niet zo hoog als normale muizen. Scrollen werkt perfect.