Rapoo M10 - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,8

Gerritsen 12-06-2017 Product paar maanden in bezit

Muisknop al na enkele maanden stuk

Na een aantal maanden ging de muisknop onbedoeld dubbelklikken (bij een enkele klik dus).
De mijne ligt dus al bij de recycling.

Tip van mijn systeembeheerder: blijf bij Logitech (of evt MS).

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Duurkoop

E.G.G. 22-02-2017 Product paar maanden in bezit

Al snel "versleten"...

Deed het eerst prima. Maar al na enkele maanden wordt een enkele klik als dubbelklik doorgegeven, en scrolt het wieltje niet meer goed. Bij langzaam naar beneden scrollen gaat ie eerst inderdaad naar beneden, om vervolgens (soms zelfs verder dan heen) weer terug te gaan...

Na 1 keer vallen brak het klepje van de batterij, waardoor die er soms half uit komt.
Nou ja, het is geen voetbal. Maar kleine kinderen laten soms iets vallen...

Nee, dit is niet mijn ding!

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• snel "versleten"
  • snel kapot

flevomarijke 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goedkope, fijne draadloze muis

Toen mijn vorige muis door klunzigheid de geest had gegeven had ik snel een nieuwe nodig. Liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb hem direct besteld en binnen een etmaal had ik hem in huis.

Hij doet wat hij doen moet: gewoon lekker scrollen, klikken en de cursor bewegen, net als mijn vorige muis. Ik doe niet aan gamen, wel aan mailen, websurfen en fotobewerking.

Adrie Drukker-Harteveld 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik wilde een kleine muis (draadloos) om mee op reis te nemen en die het ook goed doet. Ik heb deze in de kleur cherise rood besteld en ben zeer tevreden. Hij ligt goed in de hand, werkt snel en voor deze prijs kan ik er alleen maar positief over zijn. Denk